شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
500
به گزارش شوشان ؛ همزمان با فجر پیروزی و اجرای برنامه های فرهنگی دهه فجر، ارکستر سمفونیک ملی ایران به رهبری شهرداد روحانی در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.


سیدمرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:این سازمان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر که رویداد تاریخی و با شکوهی برای ایران اسلامی است ابتکار جدیدی در کنار برنامه های نشاط اجتماعی پیش بینی کرده است.

وی اظهار داشت:دو شب برای اجرای برنامه های نشاط اجتماعی و یک شب نیز برای اجرای ارکستر سمفونیک ملی ایران در منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده که این رویداد فرهنگی برای نخستین بار در استان خوزستان و منطقه رخ می دهد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت:80 نوازنده برتر کشور به رهبری استاد 'شهرداد روحانی ' در این ارکستر ملی حضور دارند و برای شهروندان منطقه آزاد اروند سمفنونی های ' خلیج فارس و آزادگان ' را اجرا می کنند.

نعمت زاده افزود:امید است این رویداد فرهنگی که رایگان برای علاقه مندان برگزار می شود، مورد استقبال شهروندان قرار گیرد.

وی تصریح کرد:اجرای گروه ارکستر سمفونیک ملی ایران، ساعت 19:30 دقیقه سیزدهم بهمن ماه در سالن نمایشگاه های بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

وی ایجاد نشاط و اجتماعی بین شهروندان آبادانی و خرمشهری را هدف سازمان منطقه آزاد اروند خواند و گفت:تلاش شده همه اقشار منطقه آزاد اروند از جمله کسانی که تاکنون فرصت حضور در این برنامه ها را نداشته اند از نشاط اجتماعی بهره مند شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص فراهم بودن زیرساخت ها نظیر سالن مناسب برای برگزاری این برنامه ها نیز گفت:تعداد نوازندگان ارکستر سمفونیک ملی ایران زیاد است و راهی جز برگزاری آن در سالن نمایشگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند نداریم.

نعمت زاده اضافه کرد:سالن نمایشگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند برای این برنامه ها طراحی نشده است، اگرچه مشکل نبود سالن مناسب برای برگزاری چنین برنامه های گریبانگیر استان خوزستان است.

وی گفت:حدود دو هزار 500 صندلی برای برگزاری این سمفونی در نظر گرفته شده است ولی قطعا این تعداد پاسخگوی نیاز شرکت کنندگان نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار