شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و همچنین افزایش میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان، تعدادی از پروژه های عمرانی مرکز در قالب احداث، بازسازی و بهسازی در دهه گرامیداشت فجر افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، دکتر کامبیز معصومی با بیان این مطلب اظهارکرد: بهسازی بخش ERCP یکی از این اقدامات بوده است که با توجه به میزان مراجعه بیماران در این بخش جهت انجام اقدامات تشخیصی و تصویربرداری، ضرورت بهسازی آن بسیار اهمیت داشت.

وی ادامه داد: یکی از پروژه های بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز احداث اتاق تست خواب ریه(NIV) است؛ تست خواب ریه يك روش تشخيصي جهت بررسي قطعي تنفس در حين خواب است. خرخر سینه، وضعيت خوابيدن بيمار و عمده علل بروز اختلالات خواب با اين روش قابل تشخيص است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز افزود: عملیات بازسازی بخش ارتوپدی بیمارستان امام(ره) نیز انجام شد و فاز نخست این بخش که شامل راهروی دوم بخش ارتوپدی است تخریب و بازسازی شد و بهسازی کامل در این قسمت صورت گرفت.

معصومی اظهارکرد: با توجه به آمار بالای مراجعه به اورژانس چشم، جهت ارائه خدمات به شکل مناسب تر و رفاه حال بیماران، اورژانس موقت چشم به همراه بایگانی چشم احداث شد.

وی عنوان کرد: بازسازی اتاق عمل آنژیوگرافی(کت لب)، رادیولوژی درمانگاه تخصصی و سلف سرویس نیز از دیگر اقدامات عمرانی در این مرکز بوده است که به اجرا در آمد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: احداث، بازسازی و بهسازی این پروژه ها با اعتباری قریب به 9 میلیارد ریال انجام شد و در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار