اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
 مهاجم استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول بازی موقعیت‌های بی شماری داشته و می توانستیم با زدن دو گل خیال خود را راحت کرده و کار را تمام کنیم.

به گزارش ایرنا حسن بیت سعید پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پدیده تیم خوب و دونده ای بود و چیزی برای از دست دادن نداشت و این موضوع کار ما را سخت کرده بود.

مهاجم آبی پوشان خوزستانی با اشاره به این که پیش بینی می کردیم بازی دشواری مقابل پدیده خواهیم داشت افزود: آمده بودیم که با دست پر از میدان خارج شویم و خداروشکر که به این مهم رسیدیم.

وی در خصوص بازی گفت: در نیمه اول حملات زیادی انجام دادیم و باید با تعداد گل بیشتری میدان را ترک می کردیم اما در نیمه دوم حریف بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست گلزنی کند.

بیت سعید عنوان کرد: بچه های تیم خیلی زحمت می کشند و سهم هر یک در پیروزی ها مساوی است و در مهم نیست که گل بزنیم یا پاس گل بدهیم. هدف ما پیروزی در هر مسابقه و شاد کردن دل هواداران است.

وی ادامه داد: با این پیروزی توانستیم جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم و نگاهی به رتبه های بالاتر داشته باشیم و از کورس قهرمانی عقب ماندیم اما برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنیم.
مهاجم شماره 7 استقلال خوزستان گفت: تیم ما روز به روز بهتر می شود و هر چه به جلوتر حرکت می کنیم هماهنگ تر می شویم و امیدوارم در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پدیده مشهد از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر با برتری 2 بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار