شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
 همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان جدید شهرداری شهر شرافت با حضور فرماندار، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

کاوه فتحی در این آیین با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه مطلوب‌تر خدمات به شهروندان از اولویت‌های مهم شهرداری محسوب شده است اظهار کرد: اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه 1 میلیارد و 200 میلیون تومان است که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تأمین شده است. 

شهردار شرافت با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا گفت: ترمیم 2 هزار متر ترانشه، اجرای جوی و جدول به متراژ 4 هزار متر، عملیات آسفالت 12 خیابان به متراژ 30 هزار متر، پروژه روشنایی پارک‌ها و معابر با اعتبار 230 میلیون تومان جزو پروژه‌های در حال اجرا هستند که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، کلنگ‌زنی پل دیلم، افتتاح دام‌پروری کشت و صنعت امام خمینی، جایگاه سوخت شهر گوریه، افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهرک ملکی از دیگر پروژه‌هایی بودند که با حضور استاندار خوزستان، گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح شدند. 

برچسب ها: شهرداری ، شرافت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار