اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
این حرکت خبرنگاران در پی حاضر نشدن کادر فنی تیم نفت ابادان در نشست خبری قبل از بازی صورت گرفت.
 نشست فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از بازی این تیم مقابل نفت تهران از سوی خبرنگاران رسانه ها تحریم شد.

به گزارش ایرنا در حالی که فیروز کریمی سرمربی نفت ابادان روز جمعه برای حضور در نشست خبری پس از بازی تیم های نفت ابادان و نفت تهران وارد سالن کنفرانس شد خبرنگاران آبادانی محل نشست را ترک کردند.

این حرکت خبرنگاران در پی حاضر نشدن کادر فنی تیم نفت ابادان در نشست خبری قبل از بازی صورت گرفت.

 در حالی که خبرنگاران رسانه ها در آبادان روز گذشته برای پوشش نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و نفت تهران به ورزشگاه تختی آبادان رفته بودند هیچکدام از مربیان دو تیم در محل نشست حاضر نشدند.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با پرواز ساعت 16 تهران - آبادان نتوانست خود را به نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر نفت آبادان برساند.

ولی فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ترجیح داد برای دیدن بازی تیم های استقلال خوزستان و پدیده مشهد به اهواز سفر کند و به رغم تاکید فدراسیون فوتبال به حضور مربیان در نشست خبری، حاضر نشد در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر نفت تهران حاضر شود.

کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای سومین بار در این فصل از حضور در نشست خبری قبل از بازی که در آبادان برگزار می شود شرکت نکرد و این موضوع، باعث دلخوری خبرنگاران شد.

تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و نفت تهران امروز جمعه 15 بهمن ماه از هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدار دو تیم فوتبالی صنعت نفت آبادان و نفت تهران در قالب رقابت های لیگ برتر با تساوی بدون گل پایان یافت.

برچسب ها: تحریم ، فیروز کریمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار