قيمت خودرو چرا افزايش يافت؟ اين سوال از جمله سوال‌هايي است که جوابي به آن نمي‌توان داد زيرا جواب اين سوال را بايد دولت بدهد که خودش اصولا نمي‌داند چرا اين جوري شده و خودش بيشترتر از همه تعجب کرده است! "> چرا ارزانی هنوز به مقصد نرسیده؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۶

قيمت خودرو چرا افزايش يافت؟ اين سوال از جمله سوال‌هايي است که جوابي به آن نمي‌توان داد زيرا جواب اين سوال را بايد دولت بدهد که خودش اصولا نمي‌داند چرا اين جوري شده و خودش بيشترتر از همه تعجب کرده است!

اختصاصی شوشان : قيمت خودرو چرا افزايش يافت؟ اين سوال از جمله سوال‌هايي است که جوابي به آن نمي‌توان داد زيرا جواب اين سوال را بايد دولت بدهد که خودش اصولا نمي‌داند چرا اين جوري شده و خودش بيشترتر از همه تعجب کرده است! در واقع دولت اين روزها تا دل تان بخواهد تعجب مي‌کند.

مثلا يک روز عزيزان زحمتکش از خواب بيدار مي‌شوند و مي‌شنوند که دلار گران تر شده است. بعد با دهان باز و چشم‌هاي گرد شده به هم نگاه مي‌کنند و بدون اينکه خنده‌شان بگيرد از هم مي‌پرسند: اي بابا، چرا؟! يک روز مي‌شنوند که مرغ گران شده است.

بعد در همان حالتي که قبلا توضيح داده شد، روبروي هم مي‌ايستند و از هم مي‌پرسند : مرغ گران شده‌؟! فکر نمي‌کنم، برويد تحقيق کنيد ببينيد منتقدان دولت شايعه درست نکرده‌اند؟! يک روز پياز ناياب مي‌شود، يک روز طلا گران مي‌شود، يک روز قيمت پسته روي قيمت طلا را کم مي‌کند، يک روز قيمت مسکن سر به آسمان مي‌زند، يک روز حتا ماهيانه رفتگرها هم دو برابر افزايش مي‌يابد و... در همه اين وضعيت‌ها باز ماندن دهان و گرد شدن چشم و خيره شدن به يک نقطه به نشانه متعجب شدن اساسي اجرا مي‌شود و البته بعد هم به مردم وعده داده مي‌شود که اينها هم گذراست و ارزاني در راه است، همانطور که هفت سال است در راه است و متاسفانه به مقصد نمي‌رسد!

خوب، حالا با همه اين تفاصيل اگر کسي بپرسد «قيمت خودرو چرا افزايش يافت؟» آيا نبايد با نگاه عاقل اندر سفيه به او نگاه کرد و گفت: اقتصاد ايران چرا ندارد!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار