شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
امام جمعه آبادان:
امام جمعه آبادان گفت: انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهان متفاوت است و ملت ایران با دشمن شناسی به آمریکا اعتماد نمی کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود:حضور پر شور و حماسی اقشار مختلف ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ محکم و دندان شکنی به زیاده خواهی های دشمنان نظام، استکبار جهانی و در راس آنها آمریکاست.
وی اظهار داشت:فروریختن رژیم های دیکتاتوری، تشکیل جبهه های مردمی در منطقه و حزب الله نیز زاییده و مولود انقلاب اسلامی ایران است.
خطیب جمعه آبادان گفت:تنها راه وادار کردن آمریکا و سردمدارانش به عقب نشینی حضور در راهپیمایی 22 بهمن است و ملت ایران همانند هر سال برای زنده نگه داشتن میراث امام و انقلاب در این روز حضوری حماسی خواهند داشت.
حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همه کاستی، باند بازی ها و پارتی بازی ها را می بینند اما هرگز به انقلاب اسلامی پشت نکردند و همه توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به مشکلات آبادان گفت: پس از جنگ تحمیلی آبادان همه زیر ساخت های خود را از دست داد و تمامی دولت های پس از جنگ برای این شهر نتوانستند گامی مثبت بردارند ولی همین آبادانی ها در جنگ از مرز با جان و مال خود دفاع کردند.
وی تشکیل گروهک تروریستی داعش را اقدام آمریکا عنوان کرد و گفت: آمریکا گروهک داعش را برای مبارزه با مسلمانان شکل داد و اکنون کشورهایی مثل ایران، سوریه، عراق، سودان و یمن را کشورهای تروریستی عنوان می کند ولی در همین کشورها شاهد جنایات اسفناک آمریکایی ها هستیم.
حجت اسلام ابراهیمی پور با تبریک روز پرستار گفت: نه تنها پرستاری حضرت زینب(س) از امام چهارم صورت گرفته، بلکه ایشان پرستار اصلی اسلام، قرآن و قیام امام حسین(ع) تا به امروز بوده است و اگر نبود صبر و استقامت ایشان، امروزه از اسلام و نهضت امام حسین(ع) اثری نمی ماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار