اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
فرماندار شوش:
نجاتی با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود بیش از 2 میلیون نفر مسافر نوروزی و کاروان های راهیان نور به شوش گفت: تمامی دستگاه های اجرایی باید نسبت به برنامه ریزی های لازم در جهت میزبانی هرچه بهتر از مسافران اقدام کنند

فرماندار شوش با اشاره به ایام نوروز و ورود مسافران و مهمانان نورزی به این شهرستان گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه های مربوطه طرح پاکسازی و جمع آوری دست فروشان هسته ی مرکزی شهر از جمله خیابان های منتهی به حرم حضرت دانیال نبی(ع) اجرا خواهد شد.
رضانجاتی در نشست هماهنگی خدمات سفر،مهمانان نورزی و کاروان های راهیان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: شوش یکی از شهرهای مهم و نقاط هدف گردشگری در استان می باشد که همیشه مد نظر هموطنان بوده و این استقبال به دلیل وجود مکان های تاریخی ،گردشگری و مذهبی موجود در این شهرستان و آب‌ و هوای خوب در فصل بهاراست.
نجاتی با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود بیش از 2 میلیون نفر مسافر نوروزی و کاروان های راهیان نور به شوش گفت: تمامی دستگاه های اجرایی باید نسبت به برنامه ریزی های لازم در جهت میزبانی هرچه بهتر از مسافران اقدام کنند.
وی گفت: شوش با دارا بودن جاذبه های گردشگری و تاریخی دارای جایگاه خاصی در کشور و جهان می باشد که باید به همین اندازه همه مسئولان پای کار آمده و در جهت معرفی شهرستان تلاش کنند.
نجاتی از تشکیل 10 کمیته در این خصوص خبر داد و گفت: این کمیته ها شامل حمل ونقل ، امداد ونجات، امنیتی،انتظامی و ترافیکی، هماهنگی امور شهری و دهیاری ها،نظارت و تنظیم بازار،ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات،سلامت و محیط زیست،برنامه ریزی و آمار،اطلاع رسانی،تبلیغات و فضای مجازی و ستاد اسکان می باشند.
فرماندارشوش تصریح کرد: امسال نیز همه دستگاه ‌ها موظفند با شناسایی نقاط ضعف احتمالی و رفع آن ‌ها و تقویت نقاط قوت و برنامه‌ ریزی جدی  با استفاده از همه ظرفیت خود بتوانند خدمات ارزنده و خوبی را به مسافران نوروزی شوش ارائه کنند تا مسافران با خاطره خوش از شهرستان خارج شوند.
وی گفت: در بحث بازرسی و نظارت بر بازارهای شب عید اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف باید ضمن هماهنگی های لازم علاوه بر بازرسی لیست کشیک نانوایی ها و بازرسان را نیز به دبیرخانه ستاد اعلام و تلفن دریافت شکایات مردمی به صورت شبانه روزی برقرار باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار