اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
مربی نفت آبادان:
مربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که از طرف ما هیچ مشکلی برای جذب سجاد شهباززاده وجود ندارد، گفت:‌ او قرار است تا امروز جواب قطعی را به ما بدهد
رضا مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، ‌در خصوص پیشنهاد نفت آبادان به سجاد شهباززاده، اظهار کرد: ‌هر آن‌چه شهباززاده از نظر مالی گفته بود را پذیرفتیم و مورد توافق هم قرار گرفت. البته او از تیم‌های دیگر و پایتخت نیز پیشنهاد دارد ولی به نظرم پیشنهاد ما بهترین پیشنهاد موجودی است که شهباززاده با آن روبه‌رو است.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال پیوستن این بازیکن به نفت آبادان وجود دارد؟ گفت: ‌به هر حال بستگی به نظر خود شهباززاده دارد. او به ما اعلام کرده که تا امروز (یکشنبه) جواب قطعی را به ما می‌دهد. ما به پیوستن او امیدواریم و تمام هم و غم مدیرعامل و کادر فنی نیز بر این است که او جذب شود؛ یعنی از طرف ما هیچ مشکلی برای جذب این بازیکن وجود ندارد.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص جذب علی هلچی نیز عنوان کرد: ‌یک جای خالی در لیست زیر 23 سال‌مان داشتیم که او را جذب کردیم. نیمکت ما نیمکت قوی نیست، در حالی که باید قوی شود تا هم رقابت بین بازیکنان ایجاد شود و هم این‌که پشتوانه خوبی داشته باشیم.

وی همچنین درباره آسیب‌دیدگی رضا نوروزی، گفت: ‌او از ناحیه مینیسک پا دچار مصدومیت شد و امروز (یکشنبه) نیز مورد عمل جراحی قرار گرفت. احتمالا تا پایان فصل او را در اختیار نداریم و همین موضوع، نیاز ما را به جذب یک مهاجم بیشتر می‌کند.

مطلبی بیان کرد:‌ ما در بازی هفته گذشته با نفت تهران خوب کار کردیم و تیم‌مان روز به روز در حال بهتر شدن است. فقط زمان کم مسابقات ما را دچار مشکل کرده است. ما توانستیم روی منطقه دفاعی تیم‌مان که قبلا زیاد گل دریافت می‌کردیم، کار کنیم و در دو بازی اخیر برابر تیم‌های سپاهان و نفت تهران گلی دریافت نکردیم و اکنون به دنبال تقویت خط حمله‌مان هستیم.

برچسب ها: فوتبال ، نفت آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار