اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در شوشتر گل کاشته؛
انتقادات فراوانی نسبت به پایگاه سازه های آبی و اداره کل میراث فرهنگی استان در این خصوص و عدم توجه به آثار تاریخی و جهانی شوشتر، وجود دارد.
اختصاصی شوشان :

چندی پیش نامه ای برای تعطیلی زیرگذر شوشتر از سوی پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شوشتر صادر شده که انتقادات فراوانی نسبت به پایگاه سازه های آبی و اداره کل میراث فرهنگی استان در این خصوص و عدم توجه به آثار تاریخی و جهانی شوشتر، وجود دارد.

به گزارش شوشان، در شبکه های اجتماعی تصویر نامه ای از پایگاه حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر دست به دست چرخیده که در آن به تعطیلی پروژه زیرگذر شوشتر به دلیل قرار گرفتن در حریم درجه 2 سازه های آبی تاکید شده است.

پیرو این نامه، دلسوزان و دوستداران شوشتر با موضع گیری در این خصوص و انتقاد از عملکرد پایگاه ساز های آبی و اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، خواستار حل این موضوع شدند.

در همین رابطه یکی از شهروندان در یک شبکه اجتماعی با انتشار مطلب زیر به نکته خوبی اشاره کرده است:
 
«تونل بلیتی همچنان در سایه بی توجهی محض مسئولین میراث فرهنگی و پایگاه سازه های آبی به سر می برد. کسانی که که دلواپس زیرگذر و حریم درجه 2 سازه های آبی هستند، لطفاً توجهی هم به این گوشه از آثار و میراث جاودانه گذشتگانمان هم بنمایند.»

در زیر نیز تصاویری از تونل بلیتی و حال ناخوش این روزهایش را می بینید: (ارسالی از: محسن یساراتی)












مقایسه تونل بلیتی در گذشته و امروز

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment سلام مطمئن باشید که اینا هیچ دلشون برا شو شترنمی سوزه فقط تا یکجای از شهر میخواد آباد بشه اینا صداشون درمیاد وگرنه اینا دلسوز شوشتر نیستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار