شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
 پنج طرح بهداشتی و درمانی در ششمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان اندیمشک افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز یکشنبه در آئین افتتاح این طرح ها گفت: یکی از مهمترین اهداف نظام اسلامی خدمت به جامعه محرومان است. علی خدادادی افزود:در بخش بهداشت و درمان در سال های اخیر گام های بلندی برداشته شده است و طرح تحول سلامت نیز در این راستا انجام شده است.

وی بیان کرد:طرح تحول سلامت یکی از خدمات ارزشمندی است که با تلاش دولت تدبیر و امید موجب رضایتمندی عمومی شده است. خدادادی گفت:بهره برداری از طرح ها نوید ارزشمندی برای ارتقاء سطح بهداشت و بهداشت در جامعه است که باید این مسیر را با حمایت همه و همدلی همچنان ادامه داد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: امنیت و سلامت دو موضوع مورد تاکید هستند که جامعه برای بالندگی نیازمند آنها است. فریدون حسنوند با اشاره به بلاتکلیف ماندن بسیاری از طرح ها در سال های اخیر گفت:بسیاری از طرح ها در بخش های مختلف از سالها قبل از اندیمشک رها شده است.

وی بیان کرد:کمتر از هشت ماه اخیر دهها طرح در شهرستان تکمیل، تجهیز و بهره برداری شده که نشان دهنده عزم راسخ برای جبران کاستی های شهرستان است. وی گفت:در بیمارستان امام علی (ع) نیازسنجی شده و کلیه نیازهای این بیمارستان در حال بررسی و انجام است.

حسنوند بیان کرد:تا پایان سال 97 بیش از 100 طرح در اندیمشک در بخش های عمران،اجتماعی،فرهنگی ،بهداشتی ،آموزشی و دیگر بخش ها به بهره برداری می رسد . وی گفت:تلاش های در حال انجام در شهرستان اندیمشک در حالی است که یک ریال بودجه نگرفته ایم و با کمک از سایر نهادها و وزارتخانه ها این طرح ها در حال اجرا می باشند.

وی افزود:هفته اول اسفندماه عملیات ساخت 25 مدرسه،10 مسجد و پنج خانه عالم توسط بنیاد برکت عملیات آغاز می شود همچنین به دنبال احداث نیروگاه دوم سد دز هستیم. نماینده اندیمشک گفت:هفته قبل نیروگاه سیکل ترکیبی با حضور وزیر متعاون ، کار و رفاه اجتماعی کلنگ زنی شد و در تلاشیم در روزهای آینده نیروگاه دیگری هم با حضور وزیر محترم نیرو کلنگ زنی شود.
وی تاکید کرد:همه دردهای موجود مانند گرانی، بیکاری ،اعتیاد و امثال آنها را می دانیم و لذا به دنبال راهکار و دیدار با مسئولان ارشد کشور برای رفع این مشکلات هستیم.

حسنوند با انتقاد از برخی افراد گفت:این افراد که عده اندکی هستند نمی خواهند شهرستان اندیمشک را پیشرفته و در حال توسعه ببینند. فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان اینکه بازدیدهای متعددی از مناطق مختلف شهری انجام شده گفت:برخی چالش های بهداشت و درمان در روزهای ابتدایی موجب نگرانی شده بود.

پیمان جهانگیری افزود:افتتاح پروژه های امروز نتیجه تلاش شبانه روزی مسئولان شهرستان است که در راستای رفاه مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. وی افزود:اعتقاد داریم این خدمات بیشتر و بیشتر باید انجام شود و در این راستا آمبولانس های بیشتری به حوزه بهداشت و درمان اضافه می شود ضمن اینکه کلیه تجهیزات و امکانات برای بیمارستان الوار مهیا شده و بزودی برخی مشکلات کوچک این پروزه نیز حل خواهد شد.

وی گفت:وحدت و همدلی اساس توسعه شهرستان است و در راستای همدلی های موجود باید به آینده اندیمشک امیدوار بود. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک هم گفت:پنج پروژه مهم در شهر اندیمشک و مناطق تابعه امروز به بهره برداری رسید.

سیما جمشیدی این طرح ها را شامل مرکز جامع سلامت شهر حسینیه به مساحت 600 متر مربع با اعتبار 9 میلیارد ریال، مرکز جامع شهری روستای دوکوهه در مساحت 600 متر مربع با اعتبار 9 میلیارد ریال،مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 اندیمشک در مساحت 500 متر مربع با اعتبار 9 میلیارد ریال،خانه بهداشت روستای محمدخان با اعتبار 800 میلیون ریال و خانه بهداشت روستای بالارود با اعتبار 800 میلیون ریال معرفی کرد.

وی اظهار کرد:سایر پروژه های بهداشت و درمان هم با پیشرفت فیزیکی بالا در روزهای آینده به بهره برداری خواهند رسید.

جمشیدی گفت:2 آمبولانس نیز امروز به فوریت های پزشکی اضافه شد و تعداد بیشتری هم بزودی اضافه می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار