اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
دیدار صمیمانه ، دکتر غزی شهردار و تیم مدیریتی شهرداری با نماینده ولی فقیه در شهرستان کارون
دکتر غزی : تا پایان امسال مجموعا بیش از 114 خیابان و 14 پروژه عمرانی تقدیم مردم خواهیم نمود
شوشان:  شهردار کوت عبدالله دکتر غزی، معاونین و مدیران شهرداری  شهر کوت عبدالله ، نماز مغرب و عشاء را به  امامت ، امام جمعه شهرستان کارون ، خواندند، تا دیداری صمیمانه را با انجام این فریضه واجب،که  ستون دین نیز محسوب می شود آغاز کرده باشند.

در ابتدا دکتر عدنان غزی ، شهردار کوت عبدالله  گزارشی کامل و جامع در خصوص اقدامات این شهرداری در این چند ماهه ، به نماینده ولی فقیه و جمع حاضر ارائه نمود، دکتر غزی گفت : که ما در ابتدای آغاز کار خود 14 پروژه به نیت 14 معصوم ، تعریف و هدف گذاری نمودیم ، که خوشبختانه با یاری خداوند تبارک و تعالی و توسل به ائمه اطهار و اهل بیت  ، حمایت و همراهی تک تک عزیزان دلسوز شورای شهر کوت عبدالله ، استاندار تلاشگر و فرماندار خدوم و بخصوص رهنمودها ، حمایت ها و دلگرمی هایی که شما امام جمعه محترم و مردمی همیشه و همه وقت از سر بزگواری در حق من و همکاران زحمتکشم که خوشبختانه فرزندان این خاک هستند و حمایت  و همراهی مردم نجیب و شریف کوت عبدالله در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانستیم در برنامه روبه جلو و استوار گام برداریم .


دکتر غزی در ادامه گفت : پروژه آب خام، تکمیل جاده ساحلی، ساحل سازی کارون،آسفالت بیش از 62 خیابان ،احداث دو پارک مطالعه و دو هکتاری ،بهسازی وترمیم و توسعه فضای سبز ،  نوسازی اساسی فرهنگسرای مهدیه ،  مطالعه و راه اندازی ستاد ممیزی و... از اقداماتی هست ، که فرزندان شما در شهرداری کوت عبدالله  با کمترین امکانات و تلاش شبانه روزی یا به پایان رسانده اند یا در مراحل نهایی خود هستند.

شهردار کوت عبدالله همچنان گفت : با همکاری و همدلی شورای اسلامی شهر یک لایحه خیلی خوب و مهم که  با هدف حل مشکل خیل کثیری از مردم شریف و فهیم کوت که سالهاست با آن مشکل دست و پنجه نرم می کنند و بدلیل نداشتن سند خانه یا پروانه ساخت از خیلی خدمات رفاهی و حقوق شهروندی بی خود و بی جهت محروم مانده بودند  طراحی و تقدیم شورای اسلامی شهر کوت عبدالله گردید. که شورای دلسوز و مردمی شهر کوت عبدالله با دید وسیع و رصد مشکلات مردم به آن با قاطعیت رای مثبت دادند. با اجرایی شدن  این لایحه ، دیگر هیچ خانه ایی در شهر کوت عبدالله بدون سند و پروانه نخواهد بود، دیگر بخاطر نداشتن پروانه ساخت ، هیچ خانه ایی از داشتن  اشتراک گاز،آب و برق و هیچ محله ایی مهجور نخواهد بود. در این لایحه پیشنهاد شده است با توجه به اینکه مردم توانایی پرداخت عوارض وهزینه های جانبی آن را طبق قانون مصوب سال 95 ندارند ، مصوب شد که در یک محدوده زمانی خاص که قابل تمدید هم نیست ، عوارض شهرداری طبق قانون سال 1372 محاسبه و دریافت شود یعنی  مردم با پرداخت مبلغ خیلی جزیی و کمی می توانند به راحتی صاحب پروانه ساخت شوند و مشکلی که سالها در بن بست بی تدبیری مردم را آزار می داد با تکیه بر خرد جمعی از پیش پای مردم بر داشته می شود.

امام جمعه شهرستان کارون دیگر سخنران این جمع صمیمی و گرم بود. حجت الاسلام خضیراوی در ابتدا گفت : من از خدمات و عملکرد شهردار عزیز و برادران و فرزندانم در بدنه شهرداری کوت عبدالله که با تلاش شبانه روزی خود دارند زحمت می کشند و خدمات قابل قبولی ارائه دادند سپاسگزارم. و امیدوارم  گامهای بزرگتر و خبرهای بهتری از شهرداری بگوش برسد. جالب است بدانید امام جمعه کارون خود دارای مدرک کارشناسی عمران است و در صحبتهای خود به نکات ریز و مسائلی پرداخت که اکثر مدیران و حاضرین جلسه معترف شدند ، حاج آقا بهتر از همه ما بر شهر و مشکلاتش اشراف دارد و نظرات ایشان کاملا کارشناسی است.


نماینده ولی فقیه در شهرستان کارون و امام جمعه این شهرستان گفت : محدوده شهرستان کارون خط قرمز ما است. . همان محدوده تعیین شده برای ما حجت و حرف آخر است. شهرستان کارون با صرف سالها وماهها و در نظر گرفتن کلیه مسائل آنهم بصورت کارشناسی و صرف ساعت ها مطالعه محدوده کذاری ، تعریف و متولد شد. مگر میشود بیایند و قلب تپنده این شهرستان را بردارند ، آن وقت دیگر کارونی نمی ماند. این شهرستان مطابق با سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردمی فهیم و ولایی تعریف شد و این شهرستان با طی شدن کلیه مراحل لازم و قانونی طی شده به مردم ولایت مدار کارون از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه شده است. 

خوشبختانه حضرت آیت الله جزایری  نماینده محترم ولی فقیه در استان  و پدر معنوی ما خوزستانی ها با هرگونه تغییرات در این نقشه مصوب مخالف هستند و بصورت مکتوب نامه ایی به وزارت کشور در این زمینه نوشته شده است .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار