اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان، سه شنبه 19 بهمن ماه سال جاری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، خانه بهداشت کریم آباد با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد ساری اصل امام جمعه، دکتر ناصر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، خسرو حیاتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مهندس پرویز جوانمردی رئیس مرکز بهداشت شهرستان، دکتر اصفهانیان رئیس مرکز بهداشتی درمانی شهر زهره، دهیار و شورای اسلامی روستا و جمعی از اهالی روستای کریم آباد افتتاح شد.

امام جمعه شهرستان در این مراسم اظهار داشت: ساخت و تجهیز یک خانه بهداشت از فعالیتهای بسیار ارزشمند و یک حرکت انقلابی می باشد، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم، با نگاه خدمت به همنوع و خدمت به انسانیت، بسیار قابل تقدیر و تشکر می باشد.

دکتر حاتم زاده در این مراسم بیان داشت: با افتتاح خانه بهداشت کریم آباد طرح توسعه ساختار شبکه بهداشت و درمان هندیجان تکمیل شد و تمامی جمعیت شهرستان از جمله جمعیت روستایی، جمعیت شهری و جمعیت سیاری تحت پوشش مراکز سلامت شهری و خانه های بهداشت قرار گرفته اند و تمامی پرونده های خانوار به صورت الکترونیکی درآمدند.

وی ادامه داد: با تکمیل زیرساختهای عمرانی، اداری و تجهیزات پزشکی در شهرستان، مطابق با الگوهای پیش بینی شده در برنامه طرح تحول نظام سلامت، شاهد ارتقاء شاخص های بهداشت و درمان در شهرستان بودیم. بخش های مختلف بهداشت و درمان ازجمله خدمات سلامت دهان و دندان، رادیولوژی و آزمایشات گروههای هدف و غیره به یمن انقلاب اسلامی و توجه ویژه دولت تدبیر و امید، راه اندازی و درحال خدمت رسانی به مردم شریف هندیجان می باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان افزود: در راستای ارتقاء سلامت مردم روستاها، بهبود وضعیت بهداشت و درمان، افزایش سواد سلامت، همیاری و همکاری مردم روستا و ادارات و ارگانهای مختلف مثل دهیاریها، متولیان مساجد، مدارس و آب و فاضلاب روستایی لازم و ضروری می باشد تا بتوانیم جامعه ای سالم، پویا و ارزشی داشته باشیم.

همچنین رئیس مرکز بهداشت شهرستان هندیجان نیز اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم که ماندگاری مردم در روستاها بیشتر شود، یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه، تأمین سلامت مردم روستا می باشد که با احداث خانه بهداشت و استقرار تیم های سلامت، توانسته ایم این امر مهم را در جهت حفظ و ارتقاء سلامت مردم تامین کنیم.

گفتنی است خانه بهداشت کریم آباد با مساحت 90 متر مربع و با اعتبار یک میلیارد ریال در روستای کریم آباد به عنوان زیر مجموعه مرکز بهداشتی و درمانی شهر زهره احداث شده است که جمعیت 650 نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار