شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در گفتگو با شوشان: نمایندگان خوزستان توجه ویژه ای به رفع مشکلات آموزش و پرورش دارند / در انتصابات هیچ دخالتی نداریم/ عملکرد آموزش و پرورش خوزستان در ارتقا کیفیت آموزشی و توسعه فضاها قابل تقدیر است / دعوت به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
آموزش و پرورش خوزستان در ارتقای سطح کیفیت و توسعه فضای آموزشی قدم های برجسته ای برداشته ...


شوشان: نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با شوشان گفت: در ایام دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های آموزشی مناسبی در هویزه و دشت آزاداگان هستیم.

 قاسم ساعدی در حاشیه افتتاح چند پروژه آموزشی در شهرستان هویزه و سوسنگرد ، گفت: با توجه به همه محدودیت ها و مشکلاتی که نظام آموزشی ایران با آن مواجه است اما آموزش و پرورش خوزستان در ارتقای سطح کیفیت آموزشی و توسعه فضای آموزشی قدم های برجسته ای برداشته و در تامین نیروی انسانی عملکردشان قابل تقدیر است.

نماینده مردم دشت آزادگان افزود : امید است با حسن نیت مسئولین ارشد استان ، سایر محرومیت هایی که در حوزه آموزش و پرورش دشت آزادگان و هویزه وجود دارد ، بر طرف شود. 

وی با اشاره به تبعات جنگ تحمیلی در دشت آزادگان و هویزه ، گفت: پس از دفاع مقدس و پاسداری مرزبانان از حریم وطن و اسلام ، هنوز آثار جنگ تحمیلی بر در و دیوارهای شهر مشهود است. هر چند تاکنون خدمات زیادی ارائه شده اما با توجه به محرومیت های فراوان ، نیاز است که مسئولین استان نگاه ویژه ای به توسعه فضای آموزشی و تجهیز مدارس و رفع محرومیت ها داشته باشند و خدمات صادقانه ای برای این مرزداران نجیب و دلاور انجام شود. 

نماینده مردم دشت آزادگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه بیش از پیش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به حوزه آموزش و پرورش ، گفت: نمایندگان مجلس نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش دارند و  برنامه هایی که از سوی وزارت در قالب طرح و لایحه به مجلس ارائه می شود مورد حمایت همه نمایندگان قرار می گیرد چرا که معتقدیم زیربنای توسعه هر جامعه آموزش و پرورش است. در واقع باید گفت که مجلس دهم تعامل بالایی در جهت رفع مشکلات و مسائل نظام آموزشی دارد.

ساعدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شائبه برخی دخالت ها در عزل و نصب مدیران ، گفت: نمایندگان در انتصابات هیچ دخالتی ندارند و صرفا نظر مشورتی ارائه می دهند. به دلیل انتظاری که مردم از نمایندگان در بهبهود شرایط دارند ممکن است نمایندگان در مورد برخی مدیریت ها نظر بدهند تا اگر خللی باشد برطرف شود اما به هیچ عنوان در عزل و نصب ها ورود نمی کنند.

وی در پایان با اشاره به دهه مبارک فجر ، بر ضرورت حضور هر چه باشکوه تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: به عنوان نماینده ملت از مردم خوزستان که همیشه در همه عرصه ها حضوری فعال دارند تقاضا می کنم  با شرکت  در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب نمایند و پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های رییس جمهور جدید آمریکا که ایران را تهدید کرده است ، بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار