اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷


مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ خوزستان و آبادان از قدیم با توجه به این‌که فوتبال زیبایی ارائه می‌دهند، جدال و تقابل‌شان در واقع تقابل تکنیک و تاکتیک خوب و ارزشمند خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌منطقه خوزستان، مهرداد خادمی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان در داربی استان در ابتدا در خصوص عدم حضور فیروز کریمی که با اعتراض خبرنگاران همراه بود، اظهار کرد:‌ کریمی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران هم به دلیل این‌که برای آنالیز بازی استقلال خوزستان و پدیده به اهواز سفر کرده بود، نتوانست حضور پیدا کند. همچنین در نشست‌های قبلی ازجمله بازی با سپاهان هم خود من به نمایندگی از باشگاه به نشست رفتم.

وی در ادامه در خصوص بازی فردا، گفت: با قهرمان فصل گذشته بازی داریم و استقلال خوزستان تیم خوبی است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ خوزستان و آبادان از قدیم با توجه به این‌که فوتبال زیبایی ارائه می‌دهند، جدال و تقابل‌شان در واقع تقابل تکنیک و تاکتیک خوب و ارزشمند خوزستان است. به هر حال ‌ما به دنبال اهداف خودمان هستیم و ان‌شاءالله یک بازی خوب مقابل تیم قهرمان سال گذشته انجام دهیم.

وی افزود: تاکنون نتایج ما بد نبوده است و باید در نظر داشت که بازی‌های نیم‌فصل دوم قابل قیاس با دیدارهای نیم‌فصل اول نیستند. ما به دنبال روند رو به رشدمان هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم در بازی فردا این روند را ادامه دهیم.

خادمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص جذب سجاد شهبازاده نیز گفت: ‌باشگاه صحبت‌هایی با او  داشته است و البته تیم‌های دیگر نیز با او مذاکره کرده‌اند ولی دست باشگاه ما از نظر منابع مالی بسته است و نمی‌توانیم مانند سایر تیم‌ها هزینه کنیم. خود باشگاه باید بودجه وارد کند و دست عیسی‌زاده بسته است.

وی در پاسخ به این سوال که پس چطوربه نظر می رسد نفت تهران مشکل مالی ندارد؟ عنوان کرد: نفت تهران هم وابسته به وزارت نفت نیست. به هر حال وقتی تیم‌ها وارد لیگ برتر می‌شوند باید خودشان به دنبال اسپانسر باشند. نفت تهران هم طلبکار است و می دانم که وحید امرایی تاکنون 20 میلیون تومان گرفته است. وزارت نفت اصلا به ما بودجه نمی‌دهد و بودجه ما از طریق منطقه آزاد و بنزین یورو 4 تامین می‌شود و ما از پول تبلیغات، درآمدزایی می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ برای جذب بازیکن یک جای خالی داریم که اکنون هم به دنبال سجاد شهباززاده هستیم و کریمی هم گفته که او را می‌خواهد. برای جذب بازیکن خارجی نیز زمان کمی داریم.

برچسب ها: فوتبال ، نفت آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار