اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
نماینده مردم آبادان در مجلس:
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور آمریکا دانست و گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن همواره روز وحدت‌آفرین در ایران اسلامی بوده است.

جلیل مختار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب به ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) به مردم ایران عزت، عظمت و هویت دینی و ایمانی عطا کرد و همواره باید شکر‌گذار این موهبت الهی باشیم.

وی افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ویژگی خاصی دارد و باید از همه سال‌های گذشته دارد مردم باید با حضور گسترده خود پاسخی دندان‌شکن به رئیس‌جمهور آمریکا دهند که بدون تردید مردم یک بار دیگر در روز جمعه حضوری میلیونی خواهند داشت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا  با چهره‌ای جدید و شیوه‌ای نو به صورت علنی دشمنی خود را اعلام کرده به نحوی که کودک بیمار ایرانی را که برای درمان به این کشور سفر کرده در فرودگاه به اتهام ترویستی دستبند می‌زنند اما این دشمن از اتحاد و همدلی ملت ایران غافل است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم ایران با حضور پرشور و گسترده خود در روز 22 بهمن امسال نشان می‌دهند که پای ولایت فقیه و انقلاب خود ایستاده و با رهبری مقام معظم رهبری در برابر تمام قدرت‌‌های استکباری جهان ایستادگی خواهند کرد.

برچسب ها: یوم‌الله ، ۲۲ بهمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار