شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان در گفتگو با شوشان : دعوت به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن / همبستگی و هم افزایی اصلاح طلبان خوزستان برای ورود به دو انتخابات
شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان بر اساس مصوبات خود جهت هم افزایی و حضور حداکثری و استفاده از تمامی...


شوشان: رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان در مصاحبه با شوشان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر ، گفت: دهه مبارک فجر ، تجلی شکوهمند حماسه و سر افرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین انداز کرد.

به گزارش شوشان ، جواد غدیرپور افزود:  ۲۲ بهمن روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان و یاد آور نقش آفرینی عقیده در میدان مبارزات رهایی بخش و شاهد توانایی دین در حرکت آفرینی، شور گستری، امید بخشی تحت زعامت بزرگمرد تاریخ جهان اسلام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و هدایت هوشمندانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است.

وی در ادامه گفت: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن حضور  رهبر عظیم الشان و ملت غیور ایران اسلامی از مردم همیشه‌ در صحنه استان و تشکل های اصلاح طلب و اعتدال گرا و سایر احزاب دعوت می نماید بار دیگر حضور گسترده و حماسی خویش را در مراسم با شکوه راه پیمایی۲۲ بهمن به نمایش بگذارند.

جواد غدیر پور ریاست شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان در ادامه با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو ، گفت:  جهت بستر سازی مشارکت و حضور هر چه بیشتر  آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  ، شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان بر اساس مصوبات خود جهت هم افزایی و حضور حداکثری و استفاده از تمامی پتانسیل جبهه اصلاحات نسبت به اضافه کردن ده نفر از شاخصین متنفذ اصلاح طلب  استان به جمع شورا مصوب نمود و مقرر شد احزاب عضو شورا حداکثر سه نفر از واجدین شرایط را به شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب جهت رای گیری نهایی معرفی نمایند.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان گفت: در جلسه اخیر شورا، احزاب عضو شورای هماهنگی با معرفی افراد حقیقی مورد نظر خود در تعرفه های تعیین شده این افراد را بطور غیر علنی و مخفیانه به شورا معرفی نمودند که پس از قرائت نام افراد توسط هیات رییسه و نماینده اعضا و ثبت و ضبط صورتجلسات موجود و کسر افراد مشترک در  تعرفه های مذکور جمعا ۳۸ نفر از افراد حقیقی به صحن شورا جهت رای گیری نهایی معرفی شدند. لازم بذکر است مقرر گردید رای گیری نهایی بصورت مخفیانه در تعرفه های رای گیری که از قبل تهیه و به تایید اعضا رسیده است در جلسه فوق العاده روز جمعه بعد از ظهر مورخ 22/۱۱/95 انجام پذیرد. هر حزب در این رای گیری میتواند حداکثر به ده نفر از افراد حائز شرایط از لیست ۳۸ نفره موصوف رای داده تا نهایتا۱۰ نفر که بالاترین میزان رای را به خود اختصاص داده و شرایط لازم را داشته اند به جمع شورا اضافه گردند.

وی گفت: بر اساس مصوبات شورا و تاکید احزاب عضو و آیین نامه های اعلامی شورای عالی ، افرادی که در قالب افراد حقیقی به جمع شورا اضافه می گردند می بایست از متنفذین اصلاح طلب بوده و تمایل به حضور در جمع شورا را داشته باشند.در عین حال عضو هیچکدام از احزاب شورا نبوده و کاندید انتخابات شورای شهر و روستای سال آینده نباشند.

وی در پایان گفت:  امید است با همدلی و همبستگی و هم افزایی هر چه بیشتر که تاکنون حاصل شده است جبهه اصلاحات بتواند گامی موثرتر در  پر بار و پر شور تر کردن انتخابات سال آتی در ایران اسلامی   بردارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار