اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
یوسفی نماینده اهواز و عضو فراکسیون امید:
این وضعیت به دلیل پیش بینی نادرست بوده است و این مشکل در برخی حوزه های دیگر هم مشاهده می شود.
 


نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران قطع آب و برق در استان ناشی از پیش بینی های نادرست بوده است.

 همایون یوسفی در ستاد بحران خوزستان در سالن شهید رجایی، بحران آب و برق در استان را قابل پیشگیری عنوان کرد و افزود: این وضعیت به دلیل پیش بینی نادرست بوده است و این مشکل در برخی حوزه های دیگر هم مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه قطع آب و برق در 2 هفته گذشته 2 بار تکرار شده است اظهار کرد: نقش برق در زندگی امروزه حیاتی است و قطع آن ممکن است به وضعیت غیرقابل جبرانی ختم شود کما اینکه قطع برق برای برخی بیماران، عوارض جانی نیز به همراه داشته است.

یوسفی با اشاره به مشکلاتی که در زمان قطع برق برای مردم ایجاد شده بود گفت: قطع آب و سیستم مخابرات و تعطیلی مدارس و ادارات از تبعات قطع برق بوده که خسارت های اقتصادی به بار آورد. وی تاکید کرد: برق در همه کشور از جمله خوزستان یک مساله امنیتی است و وظیفه داریم آن را به صورت جدی دنبال کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل عمده قطع برق را گرد و خاک و رطوبت بالا و کاهش ولتاژ دانست و گفت: با وجود تکرار این حادثه اما می بینیم که مشکل هنوز ادامه دارد و حل نشده است.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان از وزارت نیرو 2 مطالبه عمده دارند که مربوط به بخش های آب و برق است تصریح کرد: وزارت نیرو یکی از سیاسی ترین وزارتخانه هاست به همین دلیل با وجود پیگیری مطالبات مردم، این پیگیری ها هنوز بی نتیجه مانده است.

یوسفی با اشاره به غیبت وزیر نیرو در این نشست افزود: پیچیدگی هایی که در وزارت نیرو وجود دارد مانع به ثمر رسیدن مطالبات است و اگر وزیر نیرو حضور داشت مطالبات مردم راجع به آب را مطرح می کردم.

وی با تاکید بر پاسخگویی مسئولان به مردم تصریح کرد: مطالبات مردم را در این زمینه از طریق مراجع قانونی دنبال می کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار