شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷

نمایشگاه و فروشگاه خیریه «در آغوش مهر» کاری مشترک از دانشجویان انجمن علمی روانشناسی و کانون هلال احمر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی، مسئول کانون های فرهنگی هنری و جمعی از دانشجویان در نگارخانه شهید رضایی نژاد این معاونت افتتاح شد.

به گزارش شوشان به نقل از خبرنگار معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، این نمایشگاه شامل کتاب، خوشنویسی، گل طبیعی، صنایع دستی چرمی و تابلوهای عکس می باشد که برخی از آثار و اقلام موجود در این نمایشگاه توسط دانشجویان انجمن علمی روانشناسی و کانون هلال احمر، و برخی نیز توسط خانواده های بی بضاعت تهیه شده و سود حاصل از فروش آثار نیز برای این خانواده ها در نظر گرفته شده است.

گفتنی است این نمایشگاه از دوازدهم تا شانزدهم اسفندماه از ساعت 10 صبح الی 18 بعدازظهر در نگارخانه شهید رضایی نژاد برقرار می باشد.

دکتر علیرضا مخبر دزفولی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تقدیر از برگزارکنندگان، هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی تلاش های ارزشمند دانشجویان خیرخواه و ترویج روحیه به همنوع و دستگیری از ضعفا دانست و از دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز درخواست کرد با بازدید و خرید آثار این نمایشگاه در این امر خیر سهیم باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار