اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ایذه، پنج شنبه 21 بهمن ما 1395 در دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مرکز رادیولوژی دیجیتال و مرکز سونوگرافی بیمارستان شهدای ایذه با حضور مهندس هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، دکتر مازیار حسن زاده مدیرشبکه بهداشت ودرمان، مهندس تاجمیری خیر حوزه سلامت و جمعی از پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت افتتاح شد.

مهندس خادمی در این مراسم با قدردانی از مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان ایذه، بیان داشت: از زمان آخرین بازدید انجام شده از بیمارستان شهداء، تغییرات بسیاری ایجاد شده است که نشان از تلاش ستودنی مدیریت شبکه بهداشت و درمان ایذه برای رفع مشکلات موجود و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان ایذه می باشد.

وی با اعلام آمادگی در راستای رفع مشکلات احتمالی پیش روی اجرای پروژه های شبکه بهداشت و درمان، روند اجرای پروژه های طرح تحول نظام سلامت را خوب ارزیابی کرد.

همچنین مدیر شبکه بهداشت ودرمان ایذه با اعلام گزارشی از روند اجرای پروژه های طرح تحول نظام سلامت و فعالیت های درمانی بیمارستان، بیان داشت: با پیگیریهای مستمر تلاش شد تا کمبود پزشکان متخصص در شهرستان برطرف شود و دیگر شاهد اعزام بیماران به شهرهای دیگر نباشیم.

وی در خصوص دو دستگاهی که امروز به بهره برداری رسید، گفت: با تعمیر مکان و تجهیز واحد رادیولوژی دیجیتال یکی از پیشرفته ترین دستگاه های رادیولوژی با صرف هزینه 6 میلیارد ریال و دستگاه سونوگرافی با هزینه 3 میلیارد ریال خریداری و در بیمارستان شهداء ایذه برای ارائه خدمات به بیماران نصب گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار