اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
فرماندار شادگان با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم از کاندیداهای احتمالی شوراهای اسلامی خواست از هرگونه تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی خودداری کنند
فرماندار شادگان با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم از کاندیداهای احتمالی شوراهای اسلامی خواست از هرگونه تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی خودداری کنند.

بهروز فرج اللهی امروز اظهار کرد: به کاندیداهای احتمالی توصیه می‌کنیم از هرگونه تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی خودداری کنند.

وی افزود: تبلیغات زودتر از موعد خلاف قانون است و وقتی موضوعی قانون می شود یعنی همه جوانب آن سنجیده شده و قطعا مضراتی داشته است.

فرماندار شادگان ادامه داد: تبلیغات زودهنگام باعث بحث درباره مسایل حاشیه ای و غیر ضروری می شود که این خود از مسائلی است که جلوی پیشرفت را می گیرد.

فرج اللهی با بیان اینکه تا زمانی که آگاهی انتخابات صادر نشده، هرگونه تبلیغات انتخاباتی به صورت حقیقی و مجازی از سوی کاندیداهای احتمالی ممنوع است، گفت: این افراد باید به قانون احترام بگذارند چراکه افرادی که در آینده می خواهند شورا و قانون گذار باشند، باید قانون مندی خود را به مردم نشان دهند و این قانونمندی، رعایت ضوابط و شرایط انتخابات است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار