اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۲۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
در خواست محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید از رییس جمهوری برای رسیدگی به شرایط خوزستان / زندگی مردم در این استان به شدت مختل شده است/ ضرورت توجه ویژه هیات وزیران و خصوصا شخص رییس‌جمهور در اصلاح و بهبود وضع غیرقابل تحمل فعلی خوزستان
رییس فراکسیون امید مجلس در نامه ای خواستار توجه ویژه هیات وزیران و بویژه شخص رییس‌جمهوری در اصلاح و بهبود وضع غیرقابل تحمل فعلی خوزستان است...

 شوشان: رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در نامه ای خواستار توجه ویژه هیات وزیران و بویژه شخص رییس‌جمهوری در اصلاح و بهبود وضع غیرقابل تحمل فعلی استان خوزستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امید نامه، در بخشی از نامه محمدرضا عارف آمده است: بیش از یک دهه است که گرد و غبار، طوفان و ریزگردها بسیاری از مناطق جنوب و جنوب غربی کشور را در برگرفته و هزاران تن ذرات جامد ریز از بیابان‌های منطقه و شبه جزیره عربی و بخش‌هایی از داخل کشور را حمل و بر گسترده وسیعی از استان‌های کشور به ویژه استان خوزستان فرو می‌ریزد. 

وی تصریح کرد: این پدیده در روزهای اخیر به نحوی تشدید شده که علاوه بر ایجاد اشکال در سیستم‌های آب و برق و ...، زندگی مردم در این استان را نیز به شدت مختل کرده است. 

رییس فراکسیون امید ادامه داد: لذا با توجه به جایگاه ویژه این استان و در مقام قدرشناسی از مردمی که به تعبیر امام راحل دین خود را به اسلام ادا کردند این فراکسیون خواستار توجه ویژه هیات وزیران و خصوصا شخص رییس‌جمهوری در اصلاح و بهبود وضع غیرقابل تحمل فعلی است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
استاد دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment "اگرنمايندگان خوزستان را ديدي سلام ما را هم برسان "

با وجود ١٨ نماينده خوزستان در مجلس و ٩نماينده در كميسيون انرژي و رياست آن توسط خوزستاني ها طي هفته گذشته نماينده أصفهان (حاجي دليگاني) جلسه خود را با خانم ابتكار لغو كرد و گفت به داد خوزستان برسيد خوزستان در خاموشي است !!!!؟؟؟؟

پس از آن ٥٠ نماينده مجلس درخواست رفع مشكل براي خوزستان را به ريس جمهور دادندو سپس دكتر لاريجاني ريس مجلس با وجود كميسيون انرژي ، كميسيون كشاورزي را مأمور پيگيري مشكلات برق و آب در خوزستان كرد!!؟؟

"در تازه ترين خبر پس از بي تفاوتي برخي نمايندگان خوزستان نسبت به مشكلات خوزستان ،امروز دكتر عارف نماينده تهران در نامه اي سرگشاده به رئيس جمهور (خبرگزاري فارس) خواستار ورود شخص ريس جمهور در رفع وضعيت غيرقابل تحمل براي خوزستاني ها شدند.

"اميدوارم نمايندگان كنوني از اقدام اين عزيزان درس گرفته وكمي هم بفكر استان مظلوم خوزستان باشند و پيگيري هاي ديگر نمايندگان كشور را بنام خود ضبط نكنند "
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
comment
0
0
comment عجب.چرا آن زمان که وزیر بودید و معاونت های ریاست جمهوری را داشتید برای خوزستان کاری نکردید؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار