اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
حماسه مردم هندیجان در ۲۲ بهمن ۹۵:
مردم شهرستان هندیجان از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در میدان اصلی شهر و مسجد جامع امام حسین (ع) هم‌زمان با ملت شهیدپرور ایران اسلامی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی داشتند.
به گزارش شوشان از بندر هندیجان، محمدرضا روغنی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در حضور پرشور مردم هندیجان اظهار داشت: مستکبرین شرق و غرب در ۸ سال دفاع مقدس دست‌به‌دست هم دادند که انقلاب ما را سرکوب کنند اما ایستادگی مردم عزیز و رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) و عنایت‌های امام زمان (عج) تاکنون هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

وی افزود: در دوران ستم‌شاهی شصت هزار مستشار نظامی و شصت هزار مستشار صنعتی در کشور حضور داشتند و علاوه بر دریافت مزایای نجومی و گزاف به ملت مظلوم هم اهانت می‌کردند متأسفانه فرزندان ایران در آن زمان حق حضور در فعالیت‌ها را نداشتند و مستشاران آمریکایی و انگلیسی همه امور را در دست داشتند.

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: سازمان مخوف و وحشتناک ساواک در زمان پهلوی تحت نظر سرویس‌های جاسوسی غرب آموزش می‌دید و چه جنایاتی علیه مردم و انقلابیون صورت داد.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مستکبران عالم در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار صدام ملعون و دیوانه را علیه ملت انقلابی که دست‌خالی بود تسلیح کرده و جنگ نابرابری را علیه ما آغاز کردند که ۸ سال به طول کشید تاکنون از این جنگ وحشیانه صدمه می‌بینیم.

روغنی عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که این جنگ برای ملت ما نعمت است. اکنون ما به بهترین نحو بیان امام را درک می‌کنیم چراکه با تولید علم و قدرت نظامی توانسته‌ایم از هرگونه تجاوز و غارت گری دشمن را پشیمان کرده‌ایم.

وی افزود: در حمله نظامی آمریکا به افغانستان و عراق هدف آن‌ها کشور ما بود اما همین حضور ملت، رهبری بیدار و آگاه، نیروهای مسلح آماده، موشک‌های بالستیک نگذاشت این احمق‌ها به کشور ما نگاه تهدیدآمیزی داشته باشند.

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: اکنون رئیس‌جمهور دیوانه جدید آمریکا ایران و ملت را تهدید نظامی می‌کند امروز مردم در سراسر کشور پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های او دادند و همه مستکبرین بدانند اگر فکر غلطی بکنند موشک‌های ایران اسلامی همانند باران نوح بر سر آن‌ها فرو خواهد ریخت.

وی گفت: تنها راه پیشرفت و امنیت کشور پیروی از ولایت مطلقه فقیه است. در همه دنیا مسئولان و پست‌های ریاست جمهوری، نخست‌وزیری و انواع گوناگون جایگاه‌ها وجود دارد اما هیچ‌کدام از این جایگاه‌ها امنیت، آسایش و دخالت نکردند دیگران را دور نکرده است.

روغنی عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باوجود جایگاه امامت امت و ولایت مطلقه فقیه در قانون اساسی که اصل مترقی و غیره قابل‌تجدید پذیری توانسته کشور ایران را از وابستگی، عقب‌ماندگی، بدبختی، تهدید، دخالت دور کند و به کشور مقتدر که در دنیا حرفی برای گفتن دارد تبدیل کند.




گزارش از محمدمهدی صادقی

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار