شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
نشست استاندار با وزیر جهاد کشاورزی و معاون وزیر نیرو / انتقاد استاندار از سیاست های وزارت نیرو در انتقال آب کارون / انتقال آب برای مصارف صنعتی برخلاف دستور رییس جمهور است / مشکلات قطعی برق استرس فراوانی وارد کرده است / آیا خوزستان حقش نبود پایلوت برق شود؟
شریعتی استاندار خوزستان در نشستی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاون وزیر نیرو با اشاره به انتقال آب خوزستان...
شوشان: شریعتی استاندار خوزستان در نشستی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاون وزیر نیرو با اشاره به انتقال آب خوزستان ، گفت: این را می پذیریم که در دولت یازدهم انتقال آب صرفا برای شرب بوده است و هیچ فردی نمی گوید که آب برای مصارف شرب نباید انتقال داده شود اما آنچه ما می گوییم این است که باید مقدار و میزان آب شرب انتقال داده شده مشخص شود. 

به گزارش شوشان ، شریعتی خطاب به معاون وزیر نیرو افزود: رییس جمهور از ابتدای این دولت دستور داده که برای مصارف شرب آب انتقال شود ولی وزارت نیرو علی رغم تاکید رییس جمهور ، انتقال آب را برای مصارف صنعتی نیز در نظر گرفته است که این امر با نظر ریاست جمهوری همسو نیست. 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه انتقال آب برای مصارف صنعتی قابل قبول نیست ، گفت: امیدواریم به متولیان این امر در وزارت نیرو تذکر داده شود. 

وی در ادامه با اشاره به شبکه های برق خوزستان ، گفت: تعداد مقره‌ها و ترانس‌هایی که در مدار خوزستان فعال هستند زیاد است و شستشوی آن سخت و زمان‌بر است. پرسنل دو شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان و شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز زحمات زیادی را در شستشوی این مقره‌ها و ترانس‌ها کشیدند اما باید بهتر مدیریت می شد. امیدواریم مردم استان سختی و مرارت های این دو هفته را بر ما ببخشند تا مشکل رفع شود و دیگر دغدغه نداشته باشند.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: یکی از خبرنگاران به کلید برق تکیه داد و چراغ های سالن جلسات خاموش شد که من از جام پریدم! این مشکلات برق استرس فراوانی وارد کرده است و از خاموش شدن چراغ ها نیز هراس دارم.

شریعتی افزود: مردم خوزستان بعد از هشت سال جنگ تحمیلی دیگر جای تحمل فشارهای روحی و روانی را ندارند. گرد و خاک، قطعی برق، آب و شبکه مخابراتی به آنها استرس وارد می کند. 

استاندار خوزستان با انتقاد از اینکه هرمزگان و سیستان و بلوچستان پایلوت برق شده، گفت: آیا خوزستان حقش نبود پایلوت برق شود؟ پایلوت باید برای استان هایی که اهمیتش بیشتر است اجراء شود نه استان های کوچک. خوزستان شریان اقتصادی خوزستان است و آسیب رسیدن به آن به اقتصاد ملی ضربه می زند. 

























 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار