اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
طبق اعلام شهردار شهر شرافت مبلغ 700 میلیون ریال از حساب این شهرداری به طور غیرقانونی برداشت شده است.
کاوه فتحی شهردار شرافت با ارسال نامه ای به پایگاه خبری شوشان، نسبت به برداشت غیرقانونی 70 میلیون تومان از حساب این شهرداری واکنش نشان داد.

شهردار شرافت در این خصوص گفت: پس از تغییراتی که در شهرداری شرافت و انتخاب اینجانب به عنوان شهردار صورت گرفت، طبیعتاً می بایست نمونه امضا شهردار جدید به بانکی که حساب شهرداری در آن افتتاح شده اعلام گردد.

کاوه فتحی افزود: روال این کار به درستی و طبق زمان مناسب خود انجام شد، اما متاسفانه پس از ثبت نمونه امضا بنده به عنوان شهردار جدید، چکی به مبلغ 700 میلیون ریال با امضای شهردار قبلی نزد بانک ملی شعبه پارک قیطریه تهران پاس می شود.

فتحی اظهار کرد: پیگیری های بسیاری در این خصوص انجام شده و نهایتاً مدیران مربوطه در بانک ملی استان ضمن تایید اشتباه یا تخلف رخ داده، جبران خسارت صورت گرفته را منوط به طرح شکایت در مراجع قضایی دانسته اند.

شهردار شرافت گفت: پیگیری و به نتیجه رساندن این شکایت زمان بر و احتمالاً 2 سالی به طول انجامد. حال اینکه مشخص نیست 2 سال دیگر ارزش 700 میلیون ریال مانند زمان حال باشد. ضمن اینکه شهرداری شهری مانند شرافت در این روزها شدیداً به این مبلغ نیاز دارد.

در زیر تصویر نامه ارسالی شهردار شرافت را می بینید:



شهر شرافت با جمعیتی بالغ بر 14 هزار نفر، از توابع شهرستان شوشتر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار