اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی فرمانده جدید منطقه انتظامی هندیجان معرفی و از فرمانده سابق قدردانی شد.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، آیین معارفه و تکریم فرمانده جدید و قدیم انتظامی شهرستان بندر هندیجان با حضور مسئولان استان و شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

این جلسه با حضور سرهنگ علی شوهانی رئیس بازرسی فرماندهی استان، فرماندار،اعضای شورای تأمین هندیجان، مسئولان ادارات برگزار و سرهنگ لطف‌الله مطیع الله به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی هندیجان معرفی شد.

سرهنگ علی شوهانی در این جلسه اظهار داشت: همه ما باید به خدمت صادقانه و خالصانه به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند باشیم و از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف نظام بهره بگیریم.

وی افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم خدمت به مردم در عرصه‌های امنیتی و اجتماعی است لذا به تخصصی کردن نیروی انتظامی برای تسهیل امورات مردم همت گماشته است.

بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: یکی دیگر از اهداف نیروی انتظامی بهره‌گیری از کارکنان توانمند در همه امور است لذا امروز با اتمام مأموریت ۳۰ ساله سرهنگ علی رئوفی که زحمات و تلاش‌های مجدانه در دوران خدمت خود برادر دیگری به این سمت منصوب خواهد شد.

وی گفت: ضمن تبریک به سرهنگ لطف‌الله مطیع الله که جایگاه والای خدمت به مردم را کسب کرده برای وی و همه خدمت‌گزاران جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت و بهروزی راداریم.

در پایان از زحمات و تلاش‌های چندساله سرهنگ علی رئوفی در سمت فرماندهی انتظامی هندیجان قدردانی شد و سرهنگ لطف‌الله مطیع الله به سمت فرمانده جدید انتظامی هندیجان منصوب شد.

سرهنگ علی رئوفی با اتمام مأموریت خود در هندیجان به درجه بازنشستگی نائل آمد، خبرگزاری شوشان از زحمات و تلاش‌های این برادر قدردانی و تشکر کرده و بازنشستگی وی را تبریک می‌گوید.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار