بالاخره پس از کش و قوس های فراوان نمایشگاه ها توانمندی های تولیدی، صنعتی و کشاورزی خوزستان در استان دوست یعنی آستاراخان روسیه برگزار شد. نمایشگاهی که قرار بود در آذرماه برگزار شود اما بنا به دلایلی به اسفندماه موکول شد... "> دستاوردهای نمایشگاه آستارا خان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۱

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان نمایشگاه ها توانمندی های تولیدی، صنعتی و کشاورزی خوزستان در استان دوست یعنی آستاراخان روسیه برگزار شد. نمایشگاهی که قرار بود در آذرماه برگزار شود اما بنا به دلایلی به اسفندماه موکول شد...

اختصاصی شوشان : بالاخره پس از کش و قوس های فراوان نمایشگاه ها توانمندی های تولیدی، صنعتی و کشاورزی خوزستان در استان دوست یعنی آستاراخان روسیه برگزار شد. نمایشگاهی که قرار بود در آذرماه برگزار شود اما بنا به دلایلی به اسفندماه موکول شد.

هیات تجاری خوزستان در این سفر را دکتر حجازی استاندار و تنی چند از مدیران استان از جمله عامری گلستان، چنگلوایی و طاهری تشکیل می دادند که البته غیبت چند مدیرکل خوزستان دیگر و دلایل آن در هاله ای از ابهام است. بیش از 65 غرفه نمایشگاهی در فضای به وسعت 600 متر مربع توانمندی های صنعتی و کشاورزی خوزستان را برای طرف روس به عرضه در آوردند که البته علیرغم هوای سرد این روزای روسیه، با استقبال خوبی همراه شد.

در این سفر چند روزه همچنین حجازی و مدیران استانی ضمن دیدار با همتایان روسی خود با آخرین دستاوردهای صنعتی، علمی و تجاری استان آستاراخان آشنا گردیدند. نکته قابل توجه دیگر عدم اطلاع رسانی خوب در این خصوص در استان بود و هیچ یک از ارباب جراید از چگونگی انجام این سفر تجاری و دیپلماتیک باخبر نشدند.

به هرحال در طول چند سال اخیر واردات خوبی در زمینه های سرمایه گذاری و مبادلات تجاری با کشورهای مختلف انجام شد اما عدم پوشش رسانه ای مناسب دستاوردهای آن برای اصحاب رسانه یک علامت سوال ایجاد کرده است. گفتنی است نمایشگاه توانمندی های کشاورزی خوزستان با حضور بیش از 60 شرکت بخش خصوصی یازدهم اسفندماه امسال در استان استراخان روسیه گشایش یافت و به مدت سه روز ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار