اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
پروانه سلحشوری
نماینده تهران در مجلس 

دارا بودن بيش از ٨٠درصد از ذخاير انرژي كشور، تقديم بيش از ٢٠هزار شهيد و هزاران جانباز ايثارگر زن و مرد و پير و جوان در هشت سال جنگ تحميلي، و اما نزديك به ١٥ سال گرد و غبار و ريزگردهاي كشنده، نبود آب شرب سالم، تبديل شدن رودخانه كارون به فاضلاب، افزايش موج بيكاري، و دهها معضل ريز و درشت ديگر...

 آيا سهم خوزستان به عنوان سپر بلاي وطن بعد از اين همه ويراني در جنگ و با وجود داشتن ذخائر عظيم نفت و گاز و آب و غيره، اين همه بدبختي و ناملايمتي است؟؟

مردم خوزستان، ايراني هستند. تبعيض را كنار بگذاريم. مديراني لايق براي خدمت به آنها انتخاب كنيم، نه كساني كه با رابطه به منصب ميرسند. همين روابط كوركورانه بوده كه اكنون اين استان زرخيز را به بدبختي و فلاكت دچار كرده است.

 مسئولان بلندپايه، آيا حاضر هستيد تا يك روز از عمر خود را در چنين شرايط اسفباري چون نبود آب سالم و قطع برق و هواي آلوده و ... سپري كنيد؟

خوزستان دين خود را به كشور ادا كرده است. اين وظيفه همه مسئولان است كه دين خود را به خوزستان ادا كنند. چه مسئولان خوزستاني و چه غيرخوزستاني.

 به فكر خوزستان باشيم و مسئولانه براي آباداني هروجب از خاكش همت كنيم. خاكي كه پس از ٢٧ سال هنوز بوي جنگ و شهادت و رشادت و فداكاري ميدهد. 

متاسفانه امروز خوزستان ديگر پاره تن ايران نيست، بلكه به تن پاره و رنجور ايران تبديل شده است.

برچسب ها: پروانه سلحشوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار