اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

شوشان - سید غدیر رمضانی

 علی ربیعی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی در آبادان با اشاره به بحران های اخیر ریزگردها ،آب و برق در خوزستان گفت : برای مقابله با این بحران ها در خوزستان درخت می کاریم!

دراین ارتباط چیت چیان وزیر نیرو هم باتائید این خبر افزود : در یک بازه زمانی 5 ساله تمام کانون های گرد و غبار را به زیر پوشش گیاهی در خواهیم آورد، تا منشا ریزگردها را بخشکانیم!

ظاهرا" آقایون وزرا یا خود را در شرايط انتخابات می بینند و یا با اقلیم خوزستان آشنایی ندارند!؟

آقایان دولتمرد ، فرض بفرمایید که شما در یک میلیون هکتار (چهار کانون ریزگرد) با کاشتن صدها میلیون درخت چهار جنگل بزرگ پدید آوردید؛ آیا بااین شرایط بی آبی در خوزستان چگونه می توانید این سرزمین های وسیع را آبیاری و نگهداری کنید؟!

حالا فرض کنیم که در این چهار جنگل هم 4 رودخانه تولید کنید؛ آیا اطلاع دارید که 3 میلیون هکتار بیابان که منشا 70 درصد گرد و غبار است در خارج از کشور قرار دارد؟!

جناب چیت چیان لازم است به حافظه شما تلنگری بزنم، تا یادتان بیاید که هفته پیش گفتید که خوزستان با خروجی 500 میلیون متر مکعب فاضلاب های صنعتی که تولید می کند (حدود نیمی از فاضلاب های صنعتی کشور) آلوده ترین استان کشور است که حدود 78 درصد آن از صنایع نفت است!

در این شرایط که تالاب های هویزه ، هورالعظیم و مجنون را برای بهره برداری نفت خشک کرده اید و هزاران چاه نفت در تالاب هاخوزستان و شرق و غرب کرخه تا جزیره مینو در حال تاسیس و بهره برداری است، چگونه می توانید از کاستن آلایندگی استان خوزستان صحبت کنید؟!

آقایان وزرا و معاونین محترم که مهمان خوزستان هستید ، 14 سال پیش جناب دکترمیدری نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی به وزیر نیرو (مهندس بیطرف) هشدار داد که با بررسی های عکس های ماهواره ای و کوچک شدن تالاب های بعلت سد سازی ها بی رویه و برداشت آب از سرشاخه های کارون و کرخه استان خوزستان در آینده دچار بحران زیست محیطی می شود!

اما از آنجا که خود خواهی و کج اندیشی بر فضای مدیریت کلان حکم فرما است ، جناب وزیر به نماینده مردم گفت : آقا غلو و سیاه نمایی نکنید این امر محال است!

لذا امروز مردم به شما هشدار می دهند که از بکار بردن پیام های پروپاگاندایی دست بردارید و وارد پروژه هایی نشوید که از همان ابتداء محکوم به شکست است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار