شهردار شوشتر از احداث بازارچه‌های محلی در سطح شهر شوشتر خبر داد و گفت: مقدمات این کار فراهم شده است. "> ساخت بازارچه‌های محلی در شوشتر
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰

شهردار شوشتر از احداث بازارچه‌های محلی در سطح شهر شوشتر خبر داد و گفت: مقدمات این کار فراهم شده است.

آرش در در بازدید از منطقه فرهنگ شهر شوشتر اظهار کرد: احداث بازارچه‌های منطقه‌ای در کاهش بار ترافیک و ایجاد رفاه برای مردم تاثیر بسیار زیادی دارد و به این دلیل باید برای ساماندهی به این بازارچه‌ها و متمرکز کردن آنها اقداماتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر به دلیل گستردگی و تعدد مناطق و تمرکز بازار مرکزی در بافت قدیم شهر با مشکلات زیادی در این باره روبه‌رو شده است و به این دلیل باید کوشید تا با راه‌اندازی بازارچه‌های محلی تا حد زیادی این مشکلات را کاهش دهیم و گامی در راستای ایجاد رفاه عمومی برداریم.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه در شرایط کنونی مقدمات کار برای ساخت بازارچه محلی منطقه فرهنگ شهر فراهم شده است، تاکید کرد: احداث بازارچه‌های محلی در سطح شهر شوشتر تنها راه برای کاهش تردد مردم به بافت قدیم و مرکز شهر بوده و این امر بهترین روش برای کاهش بار ترافیک در این منطقه است.

نخستین بازارچه محلی شوشتر در مرحله تعیین زمین

وی اضافه کرد: برای ساخت بازارچه محلی شهر شوشتر محلی در ورودی خیابان جوادالائمه در نظر گرفته شده است و به این دلیل در حال بررسی وضعیت زمین و مساحت مورد نیاز برای آغاز مراحل ساخت بازارچه هستیم.

در بیان کرد: شهرداری در حال تعیین نقشه و طراحی این بازارچه است و شاید در روزهای آینده با سرمایه‌گذاران در این بخش وارد مذاکره برای مشارکت در ساخت این بازارچه شدیم.

تغییر در بدنه شهرداری شوشتر ضروری است

شهردار شوشتر اظهار کرد: در روز گذشته 17 مدیر بخش‌های مختلف شهرداری شوشتر تغییر کرده است که این تغییرات در راستای بهبود وضعیت شهرداری شوشتر انجام شده است.

وی با اشاره به اولویت‌های انجام این تغییرات افزود: در تلاش هستیم تا برخی از ردیف‌های درآمدی شهرداری شوشتر را که مدت‌هاست از آن ردیف‌ها درآمدی عاید شهرداری نشده است فعال کنیم و به این دلیل چینش نیروهای موجود در شهرداری شوشتر را به کلی تغییر دادیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار