اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
غلامرضا شريعتي با اشاره به تاخير در صدور مجوزهاي سرمايه گذاري گفت : روند جذب سرمايه گذار در خوزستان نبايد كند باشد

استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان این آمادگی را دارد تا طرح هایی را که پیشنهاد مي شود و متقاضی برای سرمایه گذاری در آنها وجود دارد را پذیرش کند و با آغوش باز پذیرای سرمایه گذاران هست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاري دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد حمایت و جذب سرمایه گذاری خوزستان که امروز، يكم اسفند ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بعضی دستگاه های مجری که باید مجوزهایی را به سرمایه گذاران بدهند، بنا به دلایلی این مجوزات را با تاخیر صادر می کنند و در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند.

وی افزود: تاخیر در روند صدور مجوزها توسط برخی از دستگاه های مجری استان باعث می شود که روند سرمایه گذاری در استان آنطور که باید نباشد و به کندی پیش برود.

شریعتی تصریح کرد: شاید این کندی در روند جذب سرمایه گذار در کل کشور باشد اما استان خوزستان این کندی را بر نمی تابد و نمی پذیرد که سرمایه گذاران با این سختی ها و مشکلات وارد استان شوند.

وی گفت: این وضعیت نسبت به سال های گذشته بهتر شده و اکنون از 25 مجوزی که با آنها موافقت اولیه شده است، 15 مورد به صدور مجوز انجامیده است و امیدواریم با پیگیری هایی که انجام میگیرد سایر موارد نیز منجر به صدور مجوز شود.

شریعتی عنوان کرد: اکنون نیز برای طرح هایی که برای دریافت مجوز دچار مشکل هستند، تصمیم گیری هایی شد تا براي چهار مورد از آنها هرچه سریعتر و تا پیش از پایان سال اقداماتي انجام گیرد و برای سایر طرح ها نیز باید تلاش انجام گیرد که تا پیش از پایان سال شاهد دریافت مجوز و عملیات اجرایی آنها باشیم.

وی در خصوص عدم حضور برخی از مدیران استان در این جلسه گفت: برخی از مدیران به دلیل اینکه این جلسه با جلسه مهم کمیسیون زیربنایی استان تداخل داشت در جلسه جذب و حمایت از سرمایه گذاري حضور پیدا نكردند و این مساله به معناي بی توجهی آنها نیست.

شریعتی خاطرنشان کرد: امیدواریم که معاونین به شکلی هماهنگ باشند تا جلساتی که برگزار می شود با هم تداخل نداشته باشند و مدیران بتوانند در همه جلسات حضور پیدا کنند.
برچسب ها: سرمایه گذاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار