اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
نماینده مردم هندیجان در مجلس:
نماینده مردم هندیجان در مجلس گفت: مشکلات و عقب‌ماندگی در هندیجان بسیار زیاد است مسئولان باید به‌سرعت مشکلات را برطرف کنند و منتظر دستور و نامه‌نگاری نباشند.
به گزارش شوشان از بندرهندیجان، علی گلمرادی امروز در جمع مدیران شهرستان بندرهندیجان اظهار داشت: جاده هندیجان به ماهشهر که از معضلات جدی این شهرستان است متأسفانه به‌طور مکرر شاهد تصادفات مرگباری است که جان هموطنان ما را می‌گیرد.

وی افزود: موضوع جاده هندیجان بسیار مهم بوده و ما به شکل خاص 5 جلسه ویژه با وزیر راه و شهرسازی، معاون وی و مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان داشته‌ایم، جاده هندیجان به ماهشهر از اولویت‌های مهم راه‌های کشور است.

نماینده مردم هندیجان در مجلس بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی این جاده را از اولویت‌های کاری خود قرار داده چرا که تصاویر دلخراش تصادفات را به خود وزیر و معاون وی نشان دادیم و توانستیم اولویت تکمیل آن را از وزارت خانه راه بگیریم.

وی گفت: با طرح موضوع جاده هندیجان به ماهشهر با وزیر و معاون وی در حال حاضر این جاده به اولویت اول کشور تبدیل‌ و تمام اعتبارات آن تعریف‌شده و به امید خداوند تا پایان سال این 18 کیلومتر باقی‌مانده در محدوده هندیجان تکمیل خواهد شد.

گلمرادی عنوان کرد: 25 کیلومتر باقی‌مانده جاده از سمت ماهشهر مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد داده‌اند تا اواسط سال آینده باقی‌مانده جاده تکمیل شود و شاهد عبور و مرور بدون خطر مردم باشیم.

وی افزود: تنها جاده‌ای که تمام اعتبارات آن تعریف‌شده و اولویت اول کشور هست جاده هندیجان به ماهشهر بوده و دولت اهتمام زیادی جهت تکمیل آن دارد. من و فرماندار از این جاده بازدید کردیم چراکه جان مردم به آن مربوط می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد:  ما یک خبر برای مردم‌داریم و آن‌هم تغییر مدیران ناکارآمد است وقتی مدیری نتواند با مسئولان جهادی حرکت کند باید کنار برود. در شبکه بهداشت ماهشهر واقعاً وضعیت اسفناکی داشته‌ایم.

وی گفت: یعنی حتی حاضر نبودند در شبکه و بیمارستان‌ها را نظافت کنند و اعتراضات مردمی شکل‌گرفته بود الحمدالله بعد از برکناری مسئول قدیم و انتصاب فرد جدید شاهد هستیم در تمام مراکز بهداشتی ماهشهر وضعیت نظافت و پیگیری امور تحول بزرگی شده است.

نماینده مردم هندیجان عنوان کرد: برخی اقدامات در بیمارستان‌ها نیاز به اعتبار و پول ندارد مگر نظافت کردن باید بودجه داشته باشد؟ در تغییر اخیر شبکه بهداشت ماهشهر انصافاً کارهای خوبی در حال انجام است.

وی افزود: فوریت‌های پزشکی در مسیر هندیجان به ماهشهر و امیدیه به اهواز در حال بازنگری است چراکه ضرورت دارد و جان انسان‌ها برای همه عزیز و محترم است. فوریت‌های پزشکی باید در کمترین زمان ممکن به حادثه برسد.

نماینده مردم هندیجان در مجلس بیان کرد:  زمانی که ما فشار می‌آوریم به وزارت خانه‌ها و از آن‌ها کار و اعتبار می‌خواهیم در پایان این به نفع کارنامه دولت تمام می‌شود. در هندیجان می‌طلبد متفاوت با جاهای دیگری حرکت شود و روند توسعه هندیجان را افزایش داد.

وی گفت: مشکلات و عقب‌ماندگی در هندیجان بسیار زیاد است مسئولان باید به‌سرعت مشکلات را برطرف کنند و منتظر دستور و نامه‌نگاری نباشند.



گلمرادی عنوان کرد: مسئولان دست‌به‌عصا حرکت نکنند و به بهانه‌های قانونی مانند نبود اعتبار از مسئولیت‌های خود شانه خالی و به نامه‌نگاری اکتفا نکنند چراکه خروجی آن همین بدبختی هندیجان که قدمتی سه‌هزارساله دارد ولی از همه شهرهای اطراف عقب‌مانده است.

وی افزود: درگذشته می‌شد گفت امکانات نبود و نمی‌شد کاری برای هندیجان کرد اما در حال حاضر بااین‌همه امکانات دیگر بهانه‌ای برای عمل نکردن به وظایف نیست. مسئولان موظف هستند به امور مردم رسیدگی کنند.

وی گفت: ما در بُعد امنیتی و نظامی بسیار جهادی و انقلابی کار کردیم ببینید در اطراف ما چه اتفاقاتی می‌افتد ولی ما در امنیت و آسایش هستیم این نشانه اقتدار و عزت مردم ایران است.

گلمرادی عنوان کرد: ما در بُعد نظامی و امنیتی چه عملکردی داشته‌ایم که توانسته‌ایم اقتدار داشته باشیم. یعنی به کار خود در آن مؤلفه اهمیت داده و توانستیم دست برتر را داشته باشیم.

وی افزود: در اقتصاد هم باید همانند نظامی و امنیتی کار کنیم و برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی را در کنار هم قرار داده و موفقیت‌های لازم را به دست آوریم تا جلوی دیگران دست دراز نکنیم و باید اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان بیان کرد:  اقتصاد مقاومتی یعنی از نیروی انسانی و سرمایه به بهترین نحو استفاده کردن در برخی موارد مردم هم مقصر هستند چراکه باید از تولیدات داخلی استفاده کنند و تولید کننده داخلی هم کیفیت محصولات خود را افزایش دهد.

وی گفت: متأسفانه در تولید خودرو، ماشین هنوز از کارخانه خارج نشده روشن نمی‌شود بنابراین باید همه آحاد جامعه به ویژه مردم کمک کنند تا مشکلات کشور حل شود و تنها راه آن حمایت از تولید داخلی است.

وی افزود: برخی مسئولان با بی‌تفاوتی مأنوس شده‌اند و نمی‌خواهند کار کنند و چند سال به این شکل ادامه داده‌اند لذا ما اجازه بی‌تفاوتی را نمی‌دهیم.‌







گزارش از صادقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار