اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
نماینده مردم هندیجان در مجلس:
نماینده ویژه مجلس در ‌خوزستان گفت: سوء‌مدیریت در استان خوزستان سبب ایجاد مشکلات عدیده شده و مجلس شورای اسلامی به جد پیگیر مشکلات خوزستان است.
به گزارش شوشان از بندرهندیجان، علی گلمرادی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هندیجان که به بررسی معضلات اخیر این استان برگزارشده بود، اظهار داشت: بنده به‌نوبه خود از حضور پرشور مردم ولایت مدار شهرستان هندیجان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن که با خلق حماسه سیاسی همراه بود، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: ما در حال بررسی و پیگیری اتفاق عجیب‌وغریب استان خوزستان هستیم که چرا همچنین مواردی در سطح استان اتفاق افتاده، پیشینه گردوغبار از سال 1380 تاکنون بوده و در معنایی وسیع‌تر کشور گرفتار این موضوع ریزگردها است.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر این اتفاق اخیر استان خوزستان 2 ماه آینده شکل می‌گرفت قطعاً شبکه برق کشور را دچار اختلال می‌کرد بر اساس بررسی‌های عمیقی که تاکنون صورت گرفته لازم است مسئولان مرتبط به ویژه وزارت نیرو و شخص وزیر در این راستا اقدامات اساسی‌تر را انجام دهند.

وی گفت: ما تا چند روز آینده این معضلات و مشکلات پیش‌آمده در استان خوزستان را به مجلس شورای اسلامی گزارش خواهیم داد و مجلس به جد پیگیر موضوع است. امروز هم مقام معظم رهبری به مشکلات اخیر خوزستان ورود کردند و فرمودند این مشکل آزاردهنده بود.

وی عنوان کرد: مشکل اخیر خوزستان ازلحاظ روانی و مالی بسیار سخت گذشت بر کشور و زندگی روزمره مردم ولایت مدار خوزستان را مختل کرد.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیدار اخیر مردم آذربایجان شرقی فرموده‌اند مردم در همه صحنه‌ها بسیار حضور پررنگ و تأثیرگذاری دارند و درواقع مدافع انقلاب خود هستند اما به این مفهوم نیست که مسئولان عملکرد خوبی داشته‌اند وضعیت موجود کشور نشان می‌دهد عملکرد مسئولان رضایت‌بخش مردم نیست.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان نباید درگیر مسائل حاشیه‌ای و سیاسی شده و نباید همدیگر را مقصر نشان دهند و بی راهه بروند. در بین همه استان‌ها استان خوزستان وضعیت مناسبی ندارد و در بین همه شهرهای استان خوزستان هندیجان عقب‌افتاده‌تر است.

وی گفت: مشکلات و وضعیت اسفناک خوزستان به سبب سوء‌مدیریت در این استان بوده و نیاز است مدیران نالایق برکنار و افراد دانا منصوب‌شده و با مدیریت بسیجی و جهادی کارها باید پیش رود. پیشرفت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در سپاه پاسداران و ارتش قهرمان به دلیل مدیریت کردن جهادی و انقلابی بوده است.






گزارش صادقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار