اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
فرماندار شوش:
فرماندار شوش گفت: 410 کلاس درسی در قالب 48 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده سازی خواهند شد.
فرماندار شوش : 410 کلاس درس آماده ی  اسکان مسافران نوروزی است
فرماندار شوش گفت: 410 کلاس درسی در قالب 48 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در  این شهرستان آماده سازی خواهند شد.
رضانجاتی در سومین نشست ستاد خدمات سفرهای نوروزی و کاروان های راهیان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید از آغاز فعالیت کمیته های 11 گانه ی استقبال از مسافران نوروزی وکاروان های راهیان نور خبر داد وگفت: این کمیته ها شامل حمل و نقل ، امداد و نجات ، انتظامی ، امنیتی و ترافیک ، اسکان و رفاه ، تنظیم بازار ، خدمات بهداشتی ، سلامت و محیط زیست، اطلاع رسانی و تبلیغات و نیز کمیته خدمات می باشند.
فرماندار شوش بر اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی در این شهرستان از جمله تجهیز و رفع نواقص امکانات بین راهی از جمله مساجد، سرویس های بهداشتی و اماکن اقامتی در مدت زمان باقیمانده تا آغاز سفرهای نوروزی تاکید کرد.
وی از اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این شهرستان به عنوان دبیر این ستاد خواست تا بر حسن انجام وظایف محوله بر کمیته های مربوطه نظارت داشته باشد.
نجاتی برپایی 100 تخته چادر از سوی جمعیت هلال احمر و شهرداری در ورودی شهر شوش ، چاپ نقشه راهنما ، استقرار کمپ ویژه نوروزی از سوی نیروی انتظامی و برقراری کشیک ادارات را از جمله برنامه های ستاد استقبال از سفرهای نوروزی عنوان کرد.
نجاتی بر زیباسازی فضای شهری و نوآوری و ابتکار در جهت مناسب سازی فضای عمومی شهرستان شوش برای مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور تاکید کرد و خواستار مشارکت همه دستگاههای اجرایی برای زیبا سازی فضای شهری شد.
وی از اتخاذ تدابیر لازم برای تامین محل پارک وسایل نقلیه مسافران نوروزی در شهر شوش خبر داد و گفت:در ایام تعطیلات نوروز، از محوطه مدارس و ادارات شوش به عنوان پارکینگ وسایل نقلیه میهمانان نوروزی استفاده می شود.
فرماندار شهرستان شوش همچنین بر تکمیل طرح های نیمه تمام از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت:هر گونه حفاری در روزهای منتهی به پایان سال و نیز تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح شهر ممنوع می باشد.
شهرستان شوش در شمال استان خوزستان در ایام تعطیلات نوروز میزبان صدها هزار مسافر و کاروان راهیان نور از شهرهای مختلف کشور می باشد.
یادمان های دفاع مقدس ، آثار باستانی و تاریخی و نیز آرامگاه حضرت دانیال نبی (ع) و دعبل خزاعی شاعر اهل بیت (ع) از جمله جاذبه های گردشگری و زیارتی شهرستان شوش می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار