اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
فرماندارشوش:
رضانجاتی شهرستان در نشست ستاد تنظیم بازار و همچنین شورای آرد و نان گفت: برای تنظیم بازار میوه شب عید 73 تن پرتقال و 30 تن سیب قرمز و زرد خریداری شده که با قیمت مصوب استانی از 25 اسفند بین مردم این شهرستان توزیع می شود.
فرماندارشوش: بیش از 100 تن میوه شب عید آماده توزیع در شهرستان است
فرماندار شوش از توزیع بیش از 100 تن میوه شب عید در بین مردم در جهت تنظیم بازار در این شهرستان خبرداد.
رضانجاتی شهرستان در نشست ستاد تنظیم بازار و همچنین شورای آرد و نان  گفت: برای تنظیم بازار میوه شب عید 73 تن پرتقال و 30 تن سیب قرمز و زرد خریداری شده که با قیمت مصوب استانی از 25 اسفند بین مردم این شهرستان توزیع می شود.
وی اظهار کرد: برای تنظیم بازار مرغ، نیز به مقدار کافی مرغ منجمد توسط اداره تعاون روستایی شوش تهیه شده است.
نجاتی همچنین نظارت بر بهداشت کالاهای عرضه شده در بازار را خواستار شد و گفت:نظارت بهداشتی بر عرضه مواد خوراکی و فاسد شدنی در ایام نوروز ضروری است. 
وی بر توزیع کالاهای ضروری در بازار تاکید کرد و افزود: باید پیگیری لازم در جهت تامین و توزیع  کالاهای ضروری  مردم با قیمت واقعی صورت پذیرد.
فرماندار شهرستان شوش ادامه داد: ستاد تنظیم بازار و اتاق اصناف باید برای بهبود عرضه و ارایه مایحتاج عمومی مردم در بازار، نظارت بیشتری داشته باشد و با متخلفان برخورد قانونی کند. 
نجاتی در بخش دیگری از سخنان خود بر ارتقاء کیفیت نان در شهرستان شوش تاکید کرد و گفت : شورای آرد و نان شهرستان نظارت جدی را در این خصوص داشته باشد. 
وی گفت: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حضور شمار زیادی از مهمانان و کاروان های راهیان نور به این شهرستان هستیم ضرورت دارد نسبت به اختصاص و تامین سهمیه ویژه آرد پیگیری و اقدام شود.
فرماندار شهرستان شوش خواستار راه اندازی نانوایی های سیار در ایام نورز شد و گفت: مرکز بهداشت نسبت به تشدید بازرسی از نانوایان در ایام نوروز اقدام نماید.
نجاتی از آغاز طرح تشدید بازرسی مرکز بهداشت از یکم اسفند لغایت 15 فروردین از تمامی نانوایان،مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و همچنین واحدهای صنفی شهرستان  خبر داد و گفت: بازرسی ها تا ساعت 10 شب ادامه خواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار