اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: توده گرد و غبار از صبح روز پنجشنبه وارد استان شده و در حال حاضر شعاع دید مناسب و رو به بهبود است.

کوروش بهادری اظهار کرد: هم اکنون شعاع دید در بیشتر نقاط استان بین هفت تا هشت کیلومتر است و به علت بارش باران مشکل خاصی ایجاد نشده است. با وقوع توفان گرد و غبار در هشتم بهمن در اهواز، میزان آلودگی به 66 برابر حد مجاز رسید و همچنین با ورود توده گرد و غبار در روز سی ام بهمن ، شعاع دید در شوش به 33 برابر حد مجاز و در اهواز به 15 برابر حد مجاز رسید که قطعی آب و برق، لغو برخی پروازها، تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و کاهش ساعات اداری را به دنبال داشت.

وی افزود: سامانه بارش زا از اواخر وقت چهارشنبه وارد استان شده و روز پنجشنبه برخی نقاط استان از جمله آبادان، خرمشهر و هندیجان شاهد بارش باران هستند که تا امشب ادامه دارد.

در آخرین بارندگی در استان از 28 تا 29 بهمن ماه، بیشترین میزان بارش باران در ایذه 39.7 ماهشهر 33.6، بهبهان 25.6، لالی 29.2 و رامهرمز 20.7 ثبت شده است.

بهادری ادامه داد: از فردا جو نسبتا پایداری بر استان حاکم می شود و کاهش دما بین 2 تا سه درجه برای هفته آینده پیش بینی می شود و پدیده مه صبحگاهی برای فردا صبح دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته ایذه با 2 و گتوند و شوش با 24 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 22 و 6 درجه سانتیگراد در نوسان است.

برچسب ها: کاهش دما ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار