اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
رئیس جمهور در فرودگاه اهواز: هیچ‌گاه این گونه نیست که مشکلات و رنج‌های مردم خوزستان برای دولت مدنظر نباشد/ مردم اهواز و خوزستان دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود / برای قطعی برق هم در حال تلاش هستیم تا مردم در آینده با قطعی برق مواجه نشوند


رئیس جمهوری گفت: به مردم خوزستان اعلام می کنم که دولت در کنار مردم است و هیچگاه رنج و مشکلات مردم را فراموش نکرده و همواره این مشقات مد نظر اعضای هیات دولت و سایر مسئولان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح پنجشنبه در بدو ورود به اهواز در محل فرودگاه بین المللی این شهر در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد: امروز به همراه چند وزیر به استان دلاور پرور خوزستان آمده ام تا مسائل ریزگردها را از نزدیک بررسی و دستورات لازم را صادر نمایم.

وی گفت: از هفته ها پیش استان خوزستان و اهواز با مشکل ریزگردها روبرو بوده است البته مشکل ریزگردها یک مشکل با سابقه است که مردم این استان را با مشکلات متعدد درگیر کرده است.

رئیس جمهوری در ادامه بیان کرد: پدیده گرد و غبار در روزهای اخیر مشکلاتی چون قطعی برق و آب و ارتباطات را در خوزستان به همراه داشته که از روز اول مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت و برای مدیریت کردن آن تعدادی از وزیران را به استان فرستادیم تا مستقیم بر روند کارها و رفع مشکلات به وجود آمده نظارت و رسیدگی کنند.



رئیس قوه مجریه افزود: در همان روز اول به معاون اول دستور دادم که جلسه ستاد بحران را تشکیل دهد و دنبال کند و دو روز پیش گزارشی از اقدامات انجام شده اعلام کردند و به همین دلیل تصمیم گرفتم که شخصا از اقدامات انجام شده در استان بازدید کنم و اقداماتی که باید انجام شود را مورد بررسی قرار دهم.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به اینکه امروز جلسه ویژه ای در اهواز برای مسئله ریزگردها در اهواز تشکل می شود اظهار کرد: نتیجه جلسه را به اطلاع مردم خواهم رساند.

رئیس جمهوری گفت: طبق گزارشی که وزیر نیرو ارائه کرده است با اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر پیش بینی شده است مردم اهواز و خوزستان دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود.

وی تصریح کرد: برای قطعی برق هم در حال تلاش هستیم و کارهای های زیادی در حال انجام است که در آینده مردم با قطعی برق مواجه نشوند.

رئیس جمهوری در ادامه اضافه کرد: در زمینه ریزگردها نیز برای کانون هایی که در درون استان هستند برنامه ریزی های خوبی انجام که بخشی از آن آغاز شده است اما برای کانون هایی که مربوط به خارج از کشور است مثل عراق و سوریه و امثال آن ها اقدامات منطقه ای و بین المللی انجام می شود .

وی گفت : لازم است که از همه مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در خوزستان ، استاندار و علما و دیگر مسئولان که برای حل مشکلات مردم تلاش کرده اند تشکر نمایم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار