بعد از جنگ من متوجه شدم که کشور در آینده با جنگ اقتصادی روبه‌رو می‌شود و اگر امروز به صحنه خدمتگزاری آمده‌ام با چشم باز و اطلاعات کامل به این عرصه وارد شده‌ام. وی گفت: ما آمده‌ایم که بیکاری و گرانی را در جامعه با کارهای علمی و کارشناسانه حل کنیم... "> بسته خبری شوشان // یک مراسم تشییع و یک مراسم بزرگداشت در اهواز!
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

بعد از جنگ من متوجه شدم که کشور در آینده با جنگ اقتصادی روبه‌رو می‌شود و اگر امروز به صحنه خدمتگزاری آمده‌ام با چشم باز و اطلاعات کامل به این عرصه وارد شده‌ام. وی گفت: ما آمده‌ایم که بیکاری و گرانی را در جامعه با کارهای علمی و کارشناسانه حل کنیم...

* محسن رضایی ‌در نشست خبری با اصحاب رسانه در خرم‌آباد گفت : بعد از جنگ من متوجه شدم که کشور در آینده با جنگ اقتصادی روبه‌رو می‌شود و اگر امروز به صحنه خدمتگزاری آمده‌ام با چشم باز و اطلاعات کامل به این عرصه وارد شده‌ام. وی گفت: ما آمده‌ایم که بیکاری و گرانی را در جامعه با کارهای علمی و کارشناسانه حل کنیم. وی با بیان اینکه مردمی که توانسته‌اند جنگ را مدیریت کند می‌توانند، اقتصاد، صنعت و معیشت خود را نیز مدیریت کنند، با بیان اینکه صنعتی کردن معادن لرستان جزء یکی از برنامه‌های مهم ما است گفت : در حال حاضر تمام معادن سنگ این استان به صورت خام از لرستان خارج می‌شوند که اگر این معادن صنعتی شوند درآمد حاصله از آن‌ها 6 برابر می‌شود.

* در مراسم شب زخمي كه ساعت 18 پنج‌شنبه 17 اسفندبرگزار شد از 2 هنرمند پيشكسوت تئاتر اهواز قدردانی شد. در اين مراسم از محمد جمال‌پور و عبدالرضا حياتي پيشكسوتان عرصه هنر و دفاع مقدس تقدير به عمل آمد. حجت الاسلام سید لطف اله سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و سید شکرخداموسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین شرکت داشتند. اجراي موسيقي از برنامه‌هاي اين مراسم بود.

اين آهنگ‌ها توسط محمد چم‌حيدري، علي اميدي و حميدرضا خجندي ساخته شده‌اند. همچنين اجراي سه نمايش كوتاه توسط گروه تئاتر زهور به سرپرستي سيد صادق فاضلي، نمايشي ساخته مهران دشت‌بزرگي و نمايشي به كارگرداني آرش شمشيرگران از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم پنچشنبه بود.

گفتني است یکی از کانون های تبلیغاتی استان که توسط یکی از هنرمندان رسانه ملی اداره می شود از حامیان اصلی این مراسم بزرگداشت بود که به تنهایی جور بسیاری از نهادهای مسئول و دولتی در این زمینه که برگزاری این گونه مراسمات و تجلیل از بزرگان و هنرمندان پیشکوست آنان از وظایف ذاتی اوست را کشید و با حمایت بی دریغ و بی شائبه خود فصلی تازه ای از تجلیل از هنرمندان متعهد و پیشکوست را در استان گشود. باشد که دیگر نهادهای فرهنگی مسئول در این زمینه با حمایت خود موجبات دلگرمی در میان هنرمندان پیشکوست و بالا رفتن انگیزه برای هنرمندان جوان خوزستان که با کمترین امکانات به خوبی توانسته اند در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشند را فراهم کنند.

* مراسم تشییع جنازه مرحوم نوری خدایاری پیشکسوت فوتبال استان خوزستان دیروز جمعه ساعت 9 صبح در محل ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد. این مراسم با حضور پیشکسوتان ورزش، مدیران و مردم استان خوزستان در محل ورزشگاه تختی اهواز شکل گرفت. پیکر این پیشکسوت ورزش استان در قطعه ورزشکاران بهشت آزاد اهواز به خاک سپرده شد. همچنین مجلس ترحیمی برای این مرحوم روز یکشنبه از ساعت 14 تا 16 در مسجد ارشاد اهواز برگزار می شود.

وی که مسئول تربیت بدنی کارگران خوزستان است روز چهارشنبه برای سر و سامان دادن به ورزش کارگران شهرستان اندیمشک، به این شهرستان سفر کرده بود و آخرین ماموریت کاریش را به بهترین شکل ممکن به اتمام رساند. این بازیکن مطرح فوتبال خوزستان سابقه بازی در تیم های ملی جوانان، امید و بزرگسالان و هم بازی بودن با بازیکنانی همچون ناصر حجازی، مجید حلوایی، بهزادی و کلانی را در کارنامه ورزشی خود دارد. نوری خدایاری فوتبال خود را در تیم های نیروی اهواز، پاس اهواز و جنوب اهواز را انجام داد و به اعجوبه فوتبال خوزستان مشهور بود.

شوشان درگذشت اين پيشكسوت فوتبال استان را به خانواده وي و جامعه فوتبال خوزستان تسليت مي‌گويد. چندي پيش نيز رضا داوودي و ناظم گنجاپور از پيشكسوتان فوتبال خوزستان، دارفاني را وداع گفتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار