اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
شوشان: سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: اقدامات درمانی لازم برای بیمار حادثه دیده برق گرفتگی اداره برق در این بیمارستان انجام و جهت ادامه درمان به بیمارستان سوختگی آیت الله طالقانی اهواز اعزام شد.

به گزارش شوشان دکتر کامبیز معصومی درباره کارمند حادثه دیده اداره برق که توسط اورژانس 115 به بیمارستان امام(ره) اهواز انتقال یافت، اظهارکرد: صبح امروز، شنبه 7 اسفندماه شخصی 33 ساله به دلیل برق گرفتگی توسط اورژانس 115 به این بیمارستان منتقل و در اورژانس حاد پذیرش شد.


وی ادامه داد: در بدو ورود و پذیرش این فرد، معاینات لازم جهت بررسی وضعیت اولیه انجام شد. به دلیل اینکه همراهان بیمار اذعان داشتند وی با برق ولتاژ بالا دچار برق گرفتگی شد که انجام مراقبت های حرفه ای کادر درمان اورژانس بیمارستان در همان لحظات اولیه بر روی این بیمار آغاز گردید.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: اقدامات اولیه از جمله مانیتورینگ قلبی و نوار قلب از مصدوم بر روی بیمار انجام و علائم حیاتی وی بررسی شد.

معصومی افزود: به جهت بررسی وضعیت قلبی بیمار، وی باید تحت نظر قرار می گرفت و آزمایش های قلبی نیز از وی گرفته می شد. لذا آزمایش های دیگر هم در ساعات اولیه از بیمار گرفته شد و مورد بررسی قرار گرفت. بیمار از دو ناحیه دست و پای سمت راست دچار سوختگی داشت که در همان لحظات اولیه همزمان با انجام آزمایش ها، پانسمان شد.

وی اظهارکرد: بیمار در حال حاضر تحت نظر است و پس از بررسی دقیق وضعیت عمومی وی، جهت درمان سوختگی با هماهنگی هایی که صورت گرفت به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز اعزام شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار