شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷

مدیرعامل شرکت آبفای استان خوزستان گفت: به منظور تامین مالی طرح‌های عمرانی وزارت نیرو در خوزستان مرحله دوم عرضه 3 هزار میلیارد ریالی اوراق مشارکت به زودی در کشور آغاز می‌شود.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد در خصوص فروش اوراق مشارکت طرح‌های عمرانی وزارت نیرو در استان خوزستان اظهار کرد: این اوراق بی‌نام، با نرخ سود علی الحساب 20 درصد و مدت مشارکت چهار ساله و معاف از مالیات بوده و سود آن هر سه ماه یک بار به حساب افراد واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه این اوراق از طریق بانک تجارت به زودی در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: این تعامل برای سرمایه‌گذاری‌ها بسیار مهم بوده و به دلیل شرایط ویژه تضمین، انتظار می‌رود مانند مرحله اول فروش مرحله دوم این اوراق نیز با استقبال فراوان مواجه شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان خوزستان توزیع این میزان اوراق مشارکت را برای اجرای شبکه و طرح جامع فاضلاب 16 شهر استان خوزستان عنوان کرد و گفت: فروش این اوراق، گام بلند آبفای خوزستان برای ارتقای شاخص‌های زیست محیطی، بهداشتی و حفظ منابع آبی استان در راستای افزایش شاخص بهره‌مندی مشترکین از شبکه فاضلاب است که می‌تواند شاخص بهره‌مندی مردم از خدمات فاضلاب را از 33 درصد به 100 درصد افزایش دهد.

قابل ذکر است مرحله نخست عرضه اوراق مشارکت طرح‌های عمرانی وزارت نیرو در خوزستان بهمن ماه سال گذشته انجام شد که با استقبال زیاد مردم مواجه بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار