شهردار شوشتر از واگذاری برخی از مسئولیت‌های این نهاد به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: باید برای کاهش مسئولیت‌های شهرداری گام اساسی برداشت. "> واگذاری اختیارات شهرداری شوشتر به دفاتر پیشخوان دولت
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۸

شهردار شوشتر از واگذاری برخی از مسئولیت‌های این نهاد به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: باید برای کاهش مسئولیت‌های شهرداری گام اساسی برداشت.

آرش دٌر اظهار کرد: تاکنون هشت مسئولیت شهرداری شوشتر برای واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت شناسایی شده است و در این باره در حال رایزنی هستیم.

وی با اشاره به نحوه واگذاری این مسئولیت‌ها افزود: این مسئولیت‌ها پس از شناسایی و اخذ مجوزهای لازم به دفاتر پیشخوان دولت سپرده می‌شود.

دُر خاطرنشان کرد: برای واگذاری این مسئولیت‌ها با دفاتر پیشخوان دولت قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است که براساس این تفاهم‌نامه اختیارات و مسئولیت‌ها واگذار می‌شود.

نخستین در خوزستان هستیم

شهردار شوشتر تصریح کرد: در واگذاری مسئولیت‌ها به دفاتر پیشخوان دولت در استان خوزستان نخستین شهرداری هستیم که پا به این عرصه گذارده‌ایم.

وی اضافه کرد: شهرداری شوشتر ثابت کرده است که برای واگذاری اختیارات به بخش خصوصی و برون‌سپاری مسئولیت‌ها در خوزستان پیشگام است و سرعت شهرداری شوشتر در این مسیر در کشور بی‌نظیر است.

دُر افزود: با توجه به حساسیت این واگذاری‌ها در این امر دقت فراوانی باید انجام شود تا راه هرگونه تخلف بسته شود.

هدف، تنها رفاه مردم است

شهردار شوشتر ادامه داد: در تلاش هستیم تا با این واگذاری‌ها میزان زمان حضور مردم را در شهرداری به حداقل کاهش دهیم تا مردم بتوانند از راه دور امور خود را در شهرداری شوشتر انجام و پیگیری کنند.

وی در پایان اظهار کرد: شهرداری شوشتر در این باره نیازمند خانه تکانی‌ست و تلاش داریم تا با تحولاتی اساسی و زیربنایی این اهداف را محقق کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار