شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
 رسول شبیبی

در رابطه با وقایع اسفبار روزهای اخیر استان وجو تبلیغاتی ایجاد شده از جمله بزرگنمایی مساله ریزگرده ویا قطع آب وبرق وتلفن. یا مشکلات ایجاد شده برای مردم استان بدلیل این مسایل  وراه حل های مطرح شده یا انجام شده در این خصوص باید گفت که متاسفانه هیچکدام از مسئولین استان و در هیچیک از مراحل رسیدگی بمشکلات اخیر استان ، باصل مطلب نپرداختند و متاسفانه اسیر غوغا سالاری وزیر نیرو ودیگر دولتمردان شدند.

این همه جنجال وسروصدا و رفتن و آمدن وزرا و مسئولین باستان و بزرگنمائی ریزگردها و مطرح کردن مساله جمع کردن اکیپ های شتشوی مقره ها از سراسر کشور در اهواز و جمع آوری تمام ژرانتورهای برق سراسر کشور و انتقال آنها به اهواز همه و همه به منظور پاک کردن صورت مساله انجام شده نه حل معضلات پیش آمده است.

ریزگردها و قطع آب و برق و تلفن و امثال آنها معلولند نه علت. بزرگنمایی آنها صرفا بخاطر فرار بجلو بمنظور کتمان علت العلل و شانه خالی کردن از بار مسئولیت صورت گرفته است .

علت اصلی تمام این مشکلات سرقت آب از سر شاخه های رودخانه های استان و انتقال آن بدیگر استانها و نیز زدن سدهای غیر کارشناسی شده می باشد که سبب پائین آمدن دبی رودخانه های استان ودر نتیجه خشک شدن تالابها وتغییر اکو سیستم منطقه شده است ولا غیر. 

متاسفانه در اثر جو تبلیغاتی شدید و گمراه کننده روزهای اخیر، این عامل مهم که در واقع علت العلل همه مشکلات زیست محیطی استان در سنوات اخیر بوده است مغفول مانده و هیچکدام از مسئولین استان بآن اشاره نکرده اند.

در حالیکه حق این بود  حالا که ضررهای زیست محیطی انتقال نا مشروع وبعضا مخفیانه ومحرمانه آب رودخانه های استان برای عموم مشخص شده و جائی برای تعارف و کتمان حقایق باقی نمانده است، مناسبترین زمان برای مطالبه پایان دادن باین کار یعنی انتقال غیر مشروع و بی رویه آب سرچشمه های رودخانه های استان بشمار می رفت و حالا که رئیس محترم جمهور تحت تاثیر فرمایشات دلسوزانه و مشفقانه و مسئولانه رهبر معظم انقلاب می بایست همه مسئولان استان یکدل و یک زبان خواستار پایان دادن به انتقال آب سرچشمه های رودخانه های استان که علت العلل همه گرفتاریهای استان است می شدند نه اینکه اسیر جو تبلیغاتی شده و بسادگی و بدون دور اندیشی راه حل های رفرمیستی و مسکن مابانه را قبول  می کردند.
برچسب ها: رسول شبیبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار