شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
شوشان: شهرداری منطقه سه ،برنامه بهسازی سطوح آسفالتی را هر شب در یک نقطه از معابر و مسیرهای اصلی و خیابان ها در برنامه کاری خود دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مجبتی گلستانی مدیر منطقه با اعلام این خبر به فعال تر شدن پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح حوزه خود برای نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و استقبال از نوروز اشاره نمود و گفت :به منظور ایجاد سهولت در تردد شهروندان و برطرف نمودن مشکلات عمده و اساسی آسفالت معابر در نقاط مختلف و رفع فرسودگی های موجود ،در روزهای اخیر شهرداری منطقه سه با تمام توان اولویت اولویت کاری خود را در بهسازی  روکش آسفالت قرار داده است .


وی با اشاره به این موضوع که اکیپ ویژه بهسازی آسفالت هر شب یک مسیر اصلی را با تراش آسفالت و سپس بهسازی و روکش آن در دستور کاری خود دارد افزود :کلیه عوامل این مجموعه از مدیریت شهری با هماهنگی و همکاری گسترده در ساعات پایانی شب و بامداد تلاش خود را در اتمام مسیرهای مورد نظر دارد تا در تردد و عبور و مرور شهروندان اختلال و وقفه ای صورت نپذیرد . 

لازم بذکر است در ادامه این عملیات ، شب گذشته عملیات تراش آسفالت فرسوده و روکش سرتاسری در خیابان شهید طباطبائی (زوایه )ملی راه با نظارت مدیر منطقه و تلاش عوامل فنی و عمرانی صورت پذیرفت .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار