شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

شوشان - یوسف مندنی زاده (الهی)

برای مردم انقلابی و شریف ما وجود سازمان های اطلاعاتی و امنیتی همیشه مایه فخر و مباهات بوده؛ چه عزیزان سپاه، نیروی انتظامی و حتی قوه قضائیه و بخصوص عزیزان وزارت اطلاعات یا همان سربازان گمنام آقا امام زمان (س) و حتی سازمان های بازرسی.

باورمان این است که وقتی برخی افراد نالایق و یا فریب خورده حرمت امام عزیز (ره) و رهبر فرزانه و حکیم مان را تاب نیاورند و از سرمایه های این کشور شهید پرور و میراث اهل البیت، قصد سوء داشته باشند؛ همیشه چشمان تیز بینی هست که دستان ناپاک را قطع کند.

مردم مومن و صبور ما نیز براستی قدرشناس و دعاگوی این زحمتکشان بی نام و بی منت بوده و هستند. اما یادمان باشد که همیشه از جایی ضربه می‌خوریم که کمتر مورد توجه و دقت است!؟ خیانت را خودی ها می کنند! والا دشمن که دشمن است و لفظ خیانت برای او بی معناست!

پس این مردم عاشق انقلاب و رهبری و پیرو اهل البیت علیهم السلام ضمن حمایت و تشکر از اقدامات اخیر بازداشت های برخی عناصر خاص در مدیریت میانی شهرداری انتظار دارد با دقت حفظ حرمت همیشگی که از شما عزیزان دلسوزان انقلاب سراغ داریم،انشالله با قوت و توکل بیشتر و همت حیدری که شایسته عاشقان امیر المومنین حیدر کرار است؛ بدون اغماض تلاش و عمل کنید و آگاه باشید مردم ما همه مشکلات را با عشق به اسلام، شهدا و رهبری عزیز بجان خریدارند.

ولی از فساد و حیف و میل اموال عمومی توسط هر فرد یا گروهی که باشند هرگز نخواهند گذشت وقتی می شنوند خطا کاری سیاست می شود؛ بیش از پیش به سلامت و اقتدار نظام ایمان خواهند آورد؛ پس برادرم با یاد شهدای جنگ و حرم زینب کبری (س) وچشم اشک بار و دل امیدوار مادران وهمسران این عزیزان به پیش!؟

ضمن اینکه در همین جا باید از اعضای محترم و شریف شورا و سایر مدیران و عزیزانی که در این جریان به نحو احسن انجام وظیفه نموند و سایر مسئولین استان و شخص نماینده معظم ولی فقیه در استان آیت جزایری باید تقدیر و تشکر کرد و از رهنمودهای آنان استفاده کرد.

اطمینان داشته باشید چشم ملت و رهبری حکیم به چشمان بیدار و دستان پرتوان شماست.

انشاالله مثل همیشه پیروز و سربلند باشید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار