اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی یک بر صفر برابر پیکان تهران با دو پله صعود در جدول رده بندی تا قبل از پایان دیدارهای هفته بیست و سوم در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و پیکان تهران برگزار کننده آخرین دیدار امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های ایران بودند. دو تیم از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برابر یکدیگر قرار گرفتند.

این دیدار در حالی برگزار می شد که صنعت نفت به شدت به سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز داشت. این در حالی بود که براساس تصمیم کمیته انضباطی، زردپوشان به دلیل فحاشی هوادارانشان در دیدارهای قبلی، این دیدار را در غیاب یار دوازدهم خود برگزار می کردند.

صنعت نفت که می دانست شکست در این دیدار می تواند آنها را به قعر جدول نزدیک کند، از ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد. این تیم در بیشتر دقایق نیمه اول مالک توپ و میدان بود. زردپوشان نتیجه مالکیت خود را در دقیقه 21 با گلی که حکیم انصاری به ثمر رساند، بدست آوردند.

انصاری در این دقیقه با پاس زیبایی که از «کیم» بازیکن کره ای صنعت نفت دریافت کرد و اشتباه مسلم رحمان احمدی دروازه بان پیکان، دروازه پیکان را گشود. نیمه نخست با این گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم، شاگردان مجید جلالی تلاش کردند تا گل خورده را جبران کنند. در دقیقه 60 گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پیکان می توانست بازی را به تساوی بکشاند، اما درخشش دروازه بان صنعت نفت مانع از فروریختن دروازه این تیم شد. 

در دقیقه 64 صنعت نفت صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که حکیم انصاری پشت آن قرار گرفت و توپ را با ضربه ای دقیق و فنی راهی دروازه پیکان کرد، با این حال رحمان احمدی توپ را برگرداند و در برگشت نیز بازیکن کره ای صنعت نفت نتوانست آن را به گل دوم تیمش تبدیل کند. 

تلاش های بازیکنان دو تیم برای به ثمر رساندن گل های دیگر در این دیدار بدون تماشاگر بی نتیجه بود و در نهایت صنعت نفت در پایان بازی 3 امتیاز این دیدار خانگی را بدست آورد. صنعت نفت با 3 امتیازی که امروز بدست آورد 25 امتیازی شد و با دو پله صعود تا قبل از پایان دیدارهای هفته بیست و سوم و به دلیل تفاضل گل بیشتر، بالاتر از پدیده و سایپا در رده یازدهم قرار گرفت.

وظیفه قضاوت این دیدار بدون تماشاگر را احمد صالحی برعهده داشت و محمد عطایی، محمد جواد مداح و علی صفایی کمک داوران وی بودند. داور در این دیدار به علی عبدالله زاده (79) و عزیز معبودی (96) از صنعت نفت و مهدی شیری (94) و محمدصادق بارانی (96) از پیکان کارت زرد نشان داد.

** ترکیب صنعت نفت آبادان:

ناصر سالاری، علی عبدالله زاده، حسین بغلانی، رضا نورمحمدی، عزیز معبودی، محمد پورمحمد، زبیر نیک نفس، حکیم نصاری، کیم، بهادر عبدی و محمد شادکام
سرمربی: فیروز کریمی

** ترکیب پیکان:

رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، آرمان قاسمی(67 هایراپتیان)، مهدی شیری، صادق بارانی، امیرحسین کریمی( 72 امیر روستایی)، سجاد آشوری( 67 مرتضی آقا خان)، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، گادوین منشا
سرمربی: مجید جلالی

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار