شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره‌كل استاندارد خوزستان از توقیف و عدم بهره‌برداري 22دستگاه تفريحی در شهربازي شهرستان خرمشهر خبر داد.

اسماعیل عزیزی‌ها اظهار كرد: با نزديك شدن به ايام نوروز و در راستای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، نظارت بر عملكرد بهره‌برداران و دستگاه‌هاي موجود در مراکز تفریحی را به منظور بالا بردن كيفيت و ايمني دستگاه‌ها و تجهیزات افزایش يافته است.

وی عنوان کرد: در چند مرحله، از شهربازی شهرستان خرمشهر بازدید و بازرسی به عمل آمد و نواقص و عدم انطباق‌هاي دستگاه‌های موجود در شهربازي به شهرداری استان و بهره‌برداران يا مالكان خصوصي آنها اعلام شد تا جهت برطرف نمودن نواقص اقدامات لازم را برابر با استانداردهای ملی مربوطه انجام داده و جهت دريافت مجوز بهره‌برداري استاندارد که الزامی نیز هست، اقدام كنند.

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره‌كل استاندارد خوزستان افزود:بر همین اساس طبق تبصره 4 ماده 9قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، كارشناسان اين اداره‌کل به همراه كارشناسان استانداردسازي شهرداري خرمشهر تعداد 22 دستگاه از دستگاه‌هاي تفريحي شهربازي شهرستان خرمشهر را به دلیل نواقص بحراني توقیف و مجوز بهره‌برداري آنها را باطل كردند.

عزیزی‌ها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه وسیله غیراستاندارد و يا با كيفيت پايين‌تر از حد انتظار، مراتب را جهت بررسی موضوع، با تلفن 1517سامانه رسيدگي به شكايات مردمي اداره‌كل استاندارد خوزستان در ميان بگذارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار