شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶

رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر گفت: برخی از نقاط شهر شوشتر مانند میدان میوه و تره‌بار جدید از چاه‌های حفر شده آب برداشت می‌کنند و شرکت آب و فاضلاب درباره این تاسیسات تعهدی ندارد.

علیرضا بنیادی در در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته‌های گذشته سرقت درب‌های منهول فاضلاب‌های شوشتر از حد گذشته است و باید در این باره فکری کرد.

وی با اشاره به اینکه این سرقت امکان بروز خطراتی برای مردم را دارد، خاطر نشان کرد: سرقت درب‌های منهول‌ فاضلاب باعث بروز خطراتی برای عابران پیاده و موتورسیکلت‌ سوارها و ... شده که باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات، به صورت موقت اقداماتی انجام داده‌ایم، تاکید کرد: برای رفع مشکلات به صورت موقت 300 درب منهول خریداری شده است تا در صورت بروز مشکل و تکرار سرقت برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی از این درب‌ها استفاده شود.

در برخی از نقاط شهری کلر آب صفر است

رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر اظهار کرد: برخی از نقاط شهری کلر آب صفر است ولی این نقاط شهری از شرکت آب شوشتر آب خریداری نمی‌کنند و مشترک اداره آب و فاضلاب نیستند.

وی با اشاره به دلایل بروز این مشکلات افزود: برخی از نقاط شهری مانند میدان میوه و تره‌بار جدید واحدهای تجاری از چاه‌های حفر شده آب برداشت می‌کنند و شرکت آب و فاضلاب درباره این تاسیسات تعهدی ندارد.

وی درباره نحوه رفع این مشکلات در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: تنها راه چاره برای رفع مشکلات در این مناطق پلمب چاه‌های موجود و الزام مردم برای اخذ اشتراک از شرکت آب و فاضلاب است.

بنیادی درباره تاسیسات کلرزنی شهرستان شوشتر تاکید کرد: در شرایط کنونی در این مناطق کلرزنی به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

ترمیم و هم‌سطح سازی درب فاضلاب‌های شوشتر

رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر اظهار کرد: در برخی از مناطق شهری شوشتر شاهد درب‌های منهول غیرهمسان بودیم که با همکاری مردم در اطلاع دادن مکان این منهول‌ها همه این درب‌های فاضلاب یکسان‌سازی شد.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز اداره آب و فاضلاب شوشتر دارای کشیک شبانه روزی است و در صورت بروز هرگونه مشکل برای رفع آن اقدام خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار