شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
یادداشت وارده / نوشتاری از محمد موسوی / پس از برگزاري انتخابات شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان خوزستان عنوان شد ؛
پس از انتشار اسامي اعضاي شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان خوزستان و انتخاب رئيس، هيئت رئيسه و روساي كميته ها...
یادداشت وارده / محمد موسوی 

پس از انتشار اسامي اعضاي شوراي سياستگذاري اصلاح طلبان خوزستان و انتخاب رئيس، هيئت رئيسه و روساي كميته هاي اين شورا ابهاماتي در افكار عمومي به وجود آمد.

همواره وقتي چهره هاي مطرح، با سابقه و شناسنامه دار يك جريان از چنين انتخاباتي كه بي شك نقش تاثيرگذاري در عرصه سياست دارد و سرنوشت يك جريان فكري و انتخابات هاي مهم پيش رو را تعيين مي كند، فاصله مي گيرند و هيچ اسمي از آنها در بين نيست به نظر مي آيد اين كناره گيري توأم با دلايلي محكم باشد.

نفوذ جريان ها و افرادي خاص كه وجود و حضورشان سبب دوری از آرمان هاي اصلاح طلبي مي شود يكي از اين دلايل است كه مي تواند تصميم به ايجاد چنين فاصله اي را توجيه كند.

در عين حال نگراني از تصميمات اتخاذ شده توسط اين شورا را نيز مي توان از دلايل ديگر اين انفعال دانست و تحليلي اين چنين ارائه داد كه شايد تصميماتي كه توسط اعضاي جديد و بعضا شناخته نشده شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان خوزستان گرفته شود، مورد قبول اصلاح طلباني كه در جريان اصيل اصلاح طلبي مسبوق به سابقه هستند و انديشه، وقت و سرمايه فكري خود را در اين راه صرف كرده اند ،نباشد.

بازتاب تشكيل چنين شوراي سياست گذاري از آغازين لحظات انتشار برخی اسامي تاكنون نيز به وضوح نشان مي دهد كه نتيجه نهايي چنين ساز و كاري که از مقبولیت لازم در افكار عمومي برخوردار نيست ، سبب تعدد ليست و شكاف در بين اصلاح طلبان مي شود و از موفقيت و اقبال مردمي به ليست نهايي اين شورا در انتخابات شوراي شهر به شدت مي كاهد.

 از اين رو لزوم تجديد نظر در اين خصوص از بديهيات روشني است كه در اسرع وقت بايد مورد اقدام و رسيدگي همه كساني كه در اين راه عرق جبين ريخته اند، قرار بگيرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار