اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
صدیقه جلالی دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران: دانشجو باید مطالبه گر باشد / ضرورت پاسخگو بودن مسئولین در برابر دانشگاه / خوزستان تنها از بحران ریزگردها رنج نمی برد / بحران های اخیر خوزستان نتیجه بی مسئولیتی ها و تبعیض های صورت گرفته بعد از جنگ است
خوزستان تنها از بحران ریزگردها رنج نمی برد بلکه بیکاری، نا امنی، ضعف اساسی در خدمات و امکانات خوزستان را به نفس نفس انداخته است.
  

شوشان: انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران نشست هم ‌اندیشی دولت و دانشگاه برای رفع مشکلات زیست‌ محیطی استان خوزستان را با حضور استاندار و رییس بنیاد ملی نخبگان برگزار کرد.

به گزارش شوشان ، در این نشست ، صدیقه جلالی دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران گفت: راه پیشرفت جامعه از دانشگاه می گذرد و دانشجویان آگاهی بیشتری از شرایط حاکم بر جامعه دارند. 

صدیقه جلالی ادامه داد: دانشجو باید مطالبه گر باشد چرا که نماینده سلایق مختلف جامعه است و از هر طیف و گروه فکری در دانشگاه حضور دارند که می توانند با مطالبه گر بودن برای عبور از بحران های موجود راه حلی پیدا کنند.

جلالی پاسخگو بودن مسئولین در برابر دانشگاه را ضروری دانست و از سختی های برگزاری نشست ها برای تشکل انجمن اسلامی دانشجویی سخن گفت و افزود: برای برگزاری این نشست پیگیری های زیادی کردیم ولی بنرهای ما از سطح دانشگاه جمع آوری شد. معلوم نیست که کار چه کسی بوده است ولی امیدوارم در ادامه مسیر همه تشکل ها و گروه های فکری بدون کارشکنی حق برگزاری نشست ها و برنامه ها را داشته باشند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران، خوزستان را گرفتار در چنگال بحران های زیست محیطی توصیف کرد و گفت: نفس خوزستان گرفته است، خوزستانی که در طول تاریخ شیرمردان و شیرزنانی بسیاری برای سربلندی و آبادی آن جان خود را اهدا کردند.

جلالی اضافه کرد: بحران های اخیر خوزستان نتیجه بی مسئولیتی ها و تبعیض های صورت گرفته بعد از جنگ است، بی مهری هایی که همه این سال ها به این استان زرخیز صورت گرفته است. 

وی ادامه داد: خوزستان تنها از بحران ریزگردها رنج نمی برد بلکه بیکاری، نا امنی، ضعف اساسی در خدمات و امکانات خوزستان را به نفس نفس انداخته است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران آبادانی خوزستان را نیازمند تلاش همه گروه ها دانست و افزود: دانشجوها راهکارهای مختلف را برای برون رفت از وضع موجود در اختیار استانداری بگذارند و از استاندار انتظار داریم مطالعاتی که در دانشگاه در زمینه ریزگردها صورت گرفته است را مد نظر قرار دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار