اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

آرمان: دیروز دستور برخورد با سایت‌های تخریب‌کننده دولت صادر شد. مشخص بود که ترمیم رابطه اصلاح‌طلبان با مقام معظم رهبری را پس از رحلت آیت‌ا... هاشمی تاب نیاورده‌اند، چرا که آنها همان گروه‌هایی هستند که به دروغ سعی داشتند چنین القا کنند که بالاترین مقام کشور تمایلی به حضور و فعالیت اصلاح‌طلبان ندارد و به نوعی خیال می‌کردند مقام معظم رهبری فقط منحصر به جریان آنهاست. شماری شادمان شدند که آیت‌ا... هاشمی به عنوان رابط میان جریان اصلاح‌طلبی و مقام معظم رهبری رحلت کرد. آنها تصور نمی‌کردند که واقعیت خلاف آن چیزی است که در ذهن آنها جریان دارد، چرا که چون مقام معظم رهبری فوق همه جریان‌های سیاسی هستند و به همه آحاد و جریانات سیاسی تعلق دارند. از همین رو، اسحاق جهانگیری برای تقویت و تحکیم روابط اصلاح‌طلبان به دیدار مقام رهبری رفت. جهانگیری در این باره گفت:«اصل ملاقات که انجام شده است. ما با دوستان و بزرگان اصلاح‌طلب مذاکره‌ای داشتیم؛ آنها تاکید کردند که این کار انجام شود. من هم با آقای رئیس‌جمهور مشورت کردم و نهایتا به این نتیجه رسیدم که این ملاقات انجام شود که انجام هم شد. هم درباره شرایطی که آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی داشت، صحبت شد و هم درباره شرایط اصلاح‌طلبان. درباره موقعیت، جایگاه و نقش آنها در انقلاب و نظام و نیز درباره سران اصلاح‌طلب هم صحبت شد. جلسه بسیار خوبی بود و من گزارش کامل را به سران اصلاح‌طلب دادم.» وی افزود: «ایشان گفتند از نظر من مشکلی برای اصلاح‌طلبان وجود نداشته و الان هم دوست دارند رابطه مستقیم با ما داشته باشند.» طبیعی است اصولگرایان غیر اعتدالی انتظار نداشتند در روزهای منتهی به نوروز شاهد چنین اتفاقی باشند و به این واقعیت تلخ پی ببرند که فریب القائات دروغ آنهایی را خورده‌اند که روایتی اشتباه از روابط اصلاح‌طلبان و رهبری به آنها القا می‌کردند. از سوی دیگر، زمان پایان مدارای دولت با سایت‌های تخریب کننده دولت فرا رسیده است. در بیش از ۳سال فعالیت دولت یازدهم برخی سایت‌ها و رسانه‌های رقیب، مشی تخریب و هجمه به دولتمردان و عملکرد آنان را در پیش گرفتند و برایشان اهمیت نداشت آنچه منتشر می‌شود، چه تبعاتی برای کشور و مردم ایران دارد. البته آنها هم مقصر نبودند، چرا که یا چرخ زندگی آنها در همین مسیر می‌چرخید، یا آن اندازه ضعیف‌النفس بودند که تحت تاثیر القائات جریانی قرار می‌گرفتند که دروغ را با پوشش حقیقت برای آنها به تصویر می‌کشید. دولت تا زمانی چشم خود را بر این اقدامات بست که ضرری را متوجه کشور نمی‌کردند، اما با گسترش این اقدامات غیر اخلاقی و ایجاد فضای بی‌اعتمادی در کشور سکوت جایز نیست و دیروز دستور رسیدگی به این رفتارها صادر شد؛ دستوری که به اعتقاد بسیاری از دلسوزان کشور باید زودتر از آن صادر می‌شد، اما به هر حال سعه صدر دولت بالا بود.

دستور برخورد با مراکز تخریب دولت

دیروز خبر رسید به‌دنبال انتشار خبری سراسر کذب در برخی از کانال‌های تلگرامی، از جمله کانال‌هایی موسوم به«کانال سایبری عمار» و «کانال نه ده» با عنوان«جزئیات سخنان تند منتسب به جهانگیری در جمع کارگزاران و حمله شدید وی به روحانی» و بازنشر وسیع آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، معاون اول رئیس‌جمهور ضمن تکذیب این خبر سراسر دروغ، دستور شناسایی و برخورد قاطع با این‌گونه مراکز را که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رئیس‌جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند، به وزیر اطلاعات صادر کرد. متن دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به شرح زیر است: «جناب آقای دکتر علوی، وزیر محترم اطلاعات، با سلام، تمام مطالبی که به اینجانب نسبت داده شده، سراسر کذب می‌باشد. لطفا نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با این‌گونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رئیس‌جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند، اقدام و نتیجه را اعلام کنید. رونوشت: جناب آقای جعفری دولت‌آبادی، دادستان محترم تهران جهت اطلاع». گفتنی است اخیرا برخی مخالفان دولت به راه‌اندازی عملیات جنگ روانی گسترده علیه دولت اقدام کرده‌اند که برای آگاهی بیشتر مردم شریف و هوشمند ایران به برخی از نکات مهم در این باب اشاره می‌شود: ۱-زیر سوال بردن و نفی دستاوردهای ارزشمند داخلی و خارجی دولت با توسل به انواع شیوه‌های غیراخلاقی همچون جعل و انتشار گسترده اخبار کذب در دستور کار برخی از رسانه‌ها به‌ویژه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. ۲- نگاهی اجمالی به سخنرانی‌ها و عملکرد معاون اول محترم رئیس‌جمهور بیانگر دغدغه و توجه ویژه ایشان به حفظ یکپارچگی و کمک به ارتقای سطح کارآمدی دولت است، ضمن آنکه روابط کم‌نظیر و صمیمانه معاون اول محترم با رئیس محترم جمهوری بر کسی پوشیده نیست. ۳- معاون اول رئیس‌جمهور در دولت تدبیر و امید تاکنون در هیچ جلسه حزبی شرکت نکرده و همچون ریاست محترم جمهوری و سایر اعضای دولت تمام همت و توان خود را صرف حل مشکلات و معضلات فراروی کشور و نظام به‌ویژه مشکلات اقتصادی از طریق اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی نموده ‌است. ۴- بدون تردید این دست اقدامات ناشایست مصداق بارز عملیات روانی سازماندهی‌شده بوده و هدف اصلی آن ایجاد انشقاق و چنددستگی در ارکان نظام و هم‌جهت با سیاست‌ها و خط تبلیغی دشمنان نظام اسلامی و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه قابل ارزیابی است.

۳ هزار سایت چه کردند

نکته جالب اینکه خبرگزاری اصولگرای تسنیم نیز خبر منتشرشده در این کانال‌‌های تلگرامی را منتشر کرده و این خبر کذب را بهانه‌ای برای حمله به دولت قرار داده بود. این خبرگزاری دلواپس خوشحال از اینکه بهانه‌ای برای تخریب دولت پیدا کرده، در گزارشی با عنوان «تبعات تایید اظهارات منتسب به جهانگیری علیه روحانی چیست؟ ریشه آمارهای عجیب و غریب دولت کشف شد»، آسمان و ریسمان بهم بافته و به‌زعم خودش نتیجه‌گیری کرده که رئیس‌جمهور «با آمارها سر و کار مستقیم ندارد» و «او... روی کاغذ‌نوشته‌ها وضعیت کشور را تصور می‌کند». پیش از این خود رئیس‌جمهور از شکل‌گیری اتاق عملیات برای تخریب دولت خبر داده و هشدار داده بود که شبکه‌ای که جنگ روانی علیه دولت اعتدال را پیش می‌بردند، چندی است به اتاق عملیات نقل مکان کرده‌اند. یک مقام ارشد در گزارش مستند خود از فعالیت ۳۰۰۰ سایت با بودجه ۱۰۰۰۰میلیارد ریالی برای تخریب برنامه‌ها و اقدام‌های دولت حسن روحانی خبر داد و در تشریح این بخش از فعالیت این شبکه گسترده برای تخریب دولت یازدهم نکاتی را مطرح کرد، از جمله اینکه حمایت مالی ۱۰هزار میلیارد ریالی از چنین شبکه‌هایی در ایران این سوال را مطرح می‌سازد که چنین مبالغی از چه منبعی و توسط چه کسانی تامین می‌شود. با چنین رقمی می‌توان بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره کشور را تکمیل کرد و به بهره‌برداری رساند تا بسیاری از مشکلات مردم رفع شود. با این رقم می‌توان هزینه ازدواج هزاران جوان را فراهم ساخت. برخی از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های رسمی کشور که از اموال عمومی ارتزاق می‌کنند، کاملا هماهنگ با این شبکه تخریب فعالیت و روزانه صدها مطلب تخریبی علیه بخش‌های مختلف دولت یازدهم منتشر می‌کنند. برای مردم این سوال به‌طور جدی مطرح است که چرا از بیت‌المال می‌توان برای تخریب دولت منتخب آنان هزینه کرد و هیچ نهادی چنین تخلف آشکاری را بررسی نمی‌کند.


برچسب ها: تخریبگران دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار